Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Secret spot letning östgöta locals….
-
Secret spot letning östgöta locals….
Publicerad av biorno på 4 augusti, 2004 vid 08:25B2 and stövelmannen var ute och rekade grym spot för öst-nord-syd…
Ska dock undersökas lite extra…fredo svarade 20 år, 8 månader sedan 12 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Den ser grym ut…
Jag skall forsoka ordna lite bilder pa mina nya hemma-spots
-
fy fan om ni tycker det ser gött ut så är det nog dax att flytta.
-
Efter att ha varit på näset i 5 dagar så är det skönt att komma tillbaka till de riktigt bra spotsen…
Stebe hur går det downunder, har du några lika bra spots?
-
Ha ha Björn, vi har grymmaste spotsen. Igår va ju dessutom grymt bra kiting. Blir lite mer spännande när man ska launcha mellan trädasen o vindmätaren.
-
joda, spotsen ar det inga fel pa men vinden ar kass sa har vintertid.. nar det val blaser sa ar det byigt som faan. jag kommer halla lag profil ettpar manader till men nar havsbrisen borjar komma i oktober lovar jag att dryga mig pa steffo minst en timme om dan
-
det där ser ut som roxen’s södra sida. Från bergsvägen då. Den sidan av sjön är det fint iom att det är öppet flera mil från alla håll o kanter i princip. Tyvärr är det ju förbjudet att vara där fram till aug-sept eller nått sånt.
-
Fågelskyddsområde fram till 30’e Juli annars ganska korrekt.
-
Ahh, så pass tidigt?
långgrunt är det väll osså har jag för mig =) -
Så här såg det ut idag på en av de vanliga secret spotsen… JBI cruisar.
Logga in för att svara.