-
Secretsails
Ett nytt märke har introducerats på vindsurfingmarknaden. Inför 2009 har man utvecklat fyra segel och en bom. Tanken är att man i framtiden skall erbjuda ett komplett sortiment.
Man har en slimmad organisation och saknar mellanhänder för att hålla nere priserna. Du slipper betala den lokala återförsäljarens förtjänst. Secretsails måtto är “more for less”. Det centrala är produkten och den spara man Aldrig in på. Kvalitet är A och O, så man har alltid 100% garanti. Produkterna kommer vara Kelso-proof 🙂
Kunden handlar direkt av Secretsails via deras webshop; http://www.secretsails.com
Secretsails har sin produktutveckling på Fuerte Ventura och lagerhåller varorna i Madrid. Leveransen är snabb och lätt. Tar 3-4 dagar att få sina beställda prylar.
Jag kommer vara Secretsails representant i sverige och får i denna veckan mina första 2009 segel.
Är du intresserad och vill proköra seglen så får du höra av dig till mig!Jag trot att vi som kunder kommer må bra av denna markadsintroduktion. Gå in på hemsidan och kolla in priser och erbjudanden!
Logga in för att svara.