• Secretsails

    Publicerad av kelso på 24 september, 2008 vid 11:19

    Ett nytt märke har introducerats på vindsurfingmarknaden. Inför 2009 har man utvecklat fyra segel och en bom. Tanken är att man i framtiden skall erbjuda ett komplett sortiment.

    Man har en slimmad organisation och saknar mellanhänder för att hålla nere priserna. Du slipper betala den lokala återförsäljarens förtjänst. Secretsails måtto är “more for less”. Det centrala är produkten och den spara man Aldrig in på. Kvalitet är A och O, så man har alltid 100% garanti. Produkterna kommer vara Kelso-proof 🙂

    Kunden handlar direkt av Secretsails via deras webshop; http://www.secretsails.com

    Secretsails har sin produktutveckling på Fuerte Ventura och lagerhåller varorna i Madrid. Leveransen är snabb och lätt. Tar 3-4 dagar att få sina beställda prylar.

    Jag kommer vara Secretsails representant i sverige och får i denna veckan mina första 2009 segel.
    Är du intresserad och vill proköra seglen så får du höra av dig till mig!

    Jag trot att vi som kunder kommer må bra av denna markadsintroduktion. Gå in på hemsidan och kolla in priser och erbjudanden!

    http://www.secretsails.com

    tim-eriksson svarade 16 år sedan 11 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • kelso

    Medlem
    24 september, 2008 vid 11:21

    Jag lägger in bilder senare idag på 2009

  • nachoman

    Medlem
    24 september, 2008 vid 11:37

    Låter ju intressant det där. Men hur funkar det med garanti osv när man handlar från Spanien över nätet?
    Vad innebär det att du är deras svenska representant?

    /Nachoman

  • tim-eriksson

    Medlem
    24 september, 2008 vid 11:40

    Tråkigt start att websidan är nere…
    Edit: Uppe igen 😀

  • hjn

    Medlem
    24 september, 2008 vid 12:04

    Inte nere…endast lite secret 🙂

  • fastlandsguten

    Medlem
    24 september, 2008 vid 12:28

    lite fel stavat i texten bara, men länken i signatur funkar.

    http://www.secretsails.com/

  • willyskipper

    Medlem
    24 september, 2008 vid 12:41

    De ser trevliga ut, lång bom dock.

    Vilka master passar?

    Johan

  • kelso

    Medlem
    24 september, 2008 vid 13:35

    De är sydda för Constant curve master. Jag har kört Naish och Simmer RDM master och de funkar fint.
    Jag kör rätt hårt med grejerna så jag har reklamerat en hel del(av andra märken). Det brukar ofta vara svårt och trögt även om det är självklart att det är produkten som inte hållt. Så skall det inte vara med Secretsails! Kvalitet och hållbarhet är något väldigt centralt för Secret. Jag kan ta reda på hur det praktisk skall gå till om det skulle bli något problem.

    Att jag är deras representant innebär att jag kommer ha flera av deras segel som man kan testa och man kan alltid kontakta mig om man har frågor eller synpunkter. Jag har bra kontakt med de som driver företaget.

    //Kelso

  • ctrlaltdelete

    Medlem
    24 september, 2008 vid 13:41

    Första gången jag reagerar på att ett segel är snyggt.

  • fastforward

    Medlem
    24 september, 2008 vid 13:42

    Låter bra med billiga segel, de såg helt ok ut också.

    Men vad menas med att de inte har några lokala återförsäljare? Det finns ju ett antal butiker i olika länder listade under “Shops”?

  • hakman

    Medlem
    24 september, 2008 vid 20:08

    Mmmmm mr secret is stepping out of the closet.

  • v-thun

    Medlem
    24 september, 2008 vid 20:38

    segelfråga: Jag såg både NorthSails och F2:s logga på samma segel. Har de någon form av samarbete?

  • simpa

    Medlem
    25 september, 2008 vid 12:56

    @v-thun 502359 wrote:

    segelfråga: Jag såg både NorthSails och F2:s logga på samma segel. Har de någon form av samarbete?

    Dem måste ju ha något med Rip Curl att göra också.. bajtat deras logo ganska hårt.

  • kelso

    Medlem
    25 september, 2008 vid 14:38

    Bilder på hur 2009:orna ser ut. Kommer skriva mer om dem senare.

  • tim-eriksson

    Medlem
    25 september, 2008 vid 16:43

    Ehm…

    11 000 kr för en segelinje är ju bra! Nya 09.or

    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_ficha_producto.php?codpro=30′,%20’contenidos’);”] Epic 3.7 [/URL]
    249.19 €
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_alcarro.php?codpro=30′,%20’contenidos’);”]comprarm.jpg[/URL]
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_ficha_producto.php?codpro=34′,%20’contenidos’);”] Epic 4.2 [/URL]
    269.45 €
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_alcarro.php?codpro=34′,%20’contenidos’);”]comprarm.jpg[/URL]
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_ficha_producto.php?codpro=35′,%20’contenidos’);”] Epic 4.7 [/URL]
    279.77 €
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_alcarro.php?codpro=35′,%20’contenidos’);”]comprarm.jpg[/URL]
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_ficha_producto.php?codpro=36′,%20’contenidos’);”] Epic 5.2 [/URL]
    295.10 €
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_alcarro.php?codpro=36′,%20’contenidos’);”]comprarm.jpg[/URL]
    [URL=”javascript:llamarasincrono(‘secret_ficha_producto.php?codpro=37′,%20’contenidos’);”] Epic 5.7 [/URL]
    299.49 €

    Paketpris cirka 11 000 kr.

    Någon vacker dag när jag blivit rikare ska jag byta upp mina tejpade Simmer Onshore… 5.7an är väldigt risig just nu faktiskt 😛 Men sålänge de håller ihop så fungerar dem!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.