Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SECTION8’s nya FILM är UPPE!
-
SECTION8’s nya FILM är UPPE!
Publicerad av ian på 13 december, 2005 vid 18:31jääää, nu finns den 250 meg stora o dryga kvarten långa feedefilmen här
enlight svarade 18 år, 11 månader sedan 28 Medlemmar · 61 Svar -
61 Svar
-
de lär ta typ två dar innan den e upplagd. hoppas inte på för mycke
-
[url=”ftp://up:load@macl3an.no-ip.com:747/”]ftp://up:load@macl3an.no-ip.com:747/[/url]
Lägg upp den här. Min FTP är nästan alltid online…skapa gärna en mapp i Upload-katalogen.
-
Vad har du för lina då?
Annars e ju gurras ftp fina grejer.
-
10 mbit har jag…men tänkte det mer som ett komplement. Ni sinkar ju min dator när ni tankar! Lägg gärna upp det på fler platser också (typ Gurras)!
P.S. Men det var då satan vad ni tankade annat!!! Om en bild heter Malin 605.jpg blev den plötsligt väldigt intressant, eller?
-
Svar till:
Förlåt..
[/ QUOTE ]
hahahaha…vad är filnamnet på filmen? -
tja gjorde en ny mapp o försökte slänga upp men verka hoppa av o sånt, har ingen ftpmojs på denna dator utan exploreade. laddar på annat ställe nu men går segt, försökte på gutrra men den blev arg på mig också. snart får jag bränna ner skiten o börja dela ut skivor… tur att man har körkort då
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst14 december, 2005 vid 00:05Fyfan, filmen kickade röv!!!!!
Fet som få!!! Grymt jobbat ian!! -
HAHAHA Grymt kul film!
Friskt satsat och schyst klippning, skratta gott åt Boardbag mannen, var klart värd 20 minuter av min tid, hatten av för er gubbs & denna rulle…//Glenn
Logga in för att svara.