Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel 6.5-7,2 köpes fortast möjligt! Sthlm.

• Segel 6.5-7,2 köpes fortast möjligt! Sthlm.

Publicerad av perrapops på 6 september, 2008 vid 17:48

Hej. Vet att det finns annonsplats för detta, men då jag nyligen lyckades flyga igenom mitt stlrsta segel och är i behov av ett större segel snarast så prövar jag lyckan här

Hade tidigare ett Neilpryde expression 6.9 från 2005 och trivdes super med det.

Liknande segel av intresse, men gärna annat också, kanske lite mer freeracebetonat segel.

Har du något som du vill sälja så köper jag det gärna, helst innan måndag kväll, för då bär flyttlasset till Gotland av.

Maxpris 1700

inte äldre än 03-04.

Mvh Per

perrapops svarade 16 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ramrob

Medlem
    7 september, 2008 vid 12:46

Hej Per,

Jag har en ’06 6,8 Gaastra Swift i toppskick som jag ska sälja. Jag är inte i Sthlm, är i Gbg, och jag säljer den inte under 2.300:-. Seglet är en underbar freeride/freerace med 2 cambers och smal maststrumpa. Manöverbarhet och hanterlighet, speciellt i vattenstart, som en no-cam segel men med betydligt bättre stabilitet – och den är lätt. Den riggar på en 460 mast. Ref till Gaastras website för en mer utförligt beskrivning samt specs.

Jag beslutad att sälja den igår, så jag har inte hunnit ta några bilder, men kommer att gör det under veckan som kommer då jag lägger ut den på Steffo.

Vill du kontakta mig kan du ringa 0707 94 57 47 / 031 91 27 78 eller e-mail: ramrob@swipnet.se.

Ramon

• thomme

Medlem
    7 september, 2008 vid 14:33

Hej har en Np Expression 6,9 07 använt 3-4 ggr, men inte släpper jag det för 1700. Finns i Uppsala, ska till Varberg i veckan.

• perrapops

Medlem
    7 september, 2008 vid 22:07

Tack för erbjudanden, men jag tror jag hittat rätt nu.

Ser ut som att det blir ett North sails natural 7.0.

Ha det//Per

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel 6.5-7,2 köpes fortast möjligt! Sthlm.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.