Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Segel, El Yaque

• Segel, El Yaque

Publicerad av andreasalm på 4 december, 2007 vid 10:27

åker ju nästa vecka så tänkte att man kunde ju börja spana in väderprognoserna nu. Gick in på Windguru och till min stora besvikelse så blåser det ju inte ett smack. Hade tänkt att ta med mig 4.2 – 4.7 – 5.4 och lämna 6.0 hemma, Nån som har några kloka ord att komma med?

jox svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • airborne

Medlem
    4 december, 2007 vid 18:07

Vinden kommer…………
    Vi ses på beachen.

/Malle

• ath

Medlem
    5 december, 2007 vid 11:12

Kom just hem efter 2 v därnere. Första 10 dagarna: 5.3-7.3 jämt fördelat och 114 l för 90 kg, dag 11-12 lite planing m 7.3 och 130 l, sista 2 noll vind. Alltså, ta m 6.0. Större grejor går att hyra därnere.

• jox

Medlem
    5 december, 2007 vid 21:59

fan har också funderat på det där… det ser riktigt illa ut på prognoserna men vi får verkligen hoppas på att vinden drar igång nu i dec… Tänkte själv först bara ta med 4.5 och 5.4 men efter att ha kollat prognosen så slänger jag med en 6.4 också… Lär vara värt att släpa med…

Syns där!

/Jocke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Segel, El Yaque

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.