Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel fråga!

• Segel fråga!

Publicerad av muts på 27 maj, 2003 vid 19:50

Nu är jah här och bråkar igen..

Undrar om det är värt att köpa Skidsports Rushwind
    Reach rigg paket (tror att det är ganska simpelt) eller om jag borde köpa ett begg segel och en ny mast(billig) för ungefär samma pengar och köra på min alubom från ca 95-96?

Det beggeangnade seglet jag tänkte på var Np Soulen 7.0 som säljes på här på konfen. Man kan ju ivarja fall lungt påstå att det är mycket snyggare!!!

/Muts med alla frågorn men som aldrig lyckats köpa de saker han bestämt sig för=)

dr-masse svarade 21 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • de_gothia

Medlem
    27 maj, 2003 vid 21:34

Nya prylar är alltid kul! Rushvind har jag även hört att det ska vara helt OK och prisvärt. Men bestämmer du dig för att köpa begg. kan du kolla in mitt riggpaket jag säljer,
    RIGGPAKET SÄLJES

• dr-masse

Medlem
    28 maj, 2003 vid 07:59

Just ett sådant soul har jag haft och gillade det mycket.

Handlar du rätt mast och har en hygglig bom så tror jag faktiskt att det är ett snäppet bättre segel än Rushwind (som är helt OK för priset) med bättre kvalitet.

Man får i stort sett alltid mer för pengarna om man handlar begagnat (vilket ju helt och hållet förklarar varför jag själv nästan alltid handlar nytt… 🙂

Jag handlar själv nästan aldrig det jag tänkt heller.

Lycka till å Surfa På!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel fråga!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.