Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel liknande NP Zone

• Segel liknande NP Zone

Publicerad av marty på 22 juni, 2006 vid 19:05

Nu känns det som mitt gamla zone 5,6 från 00 har gjort sitt. Är det nån som har koll på segel av andra fabrikat men med liknande karakteristik ? Jag har kört search en del men gillar zone mer. Hur står sig combat i förhållande till zone ? På SP’s sida står det ju att det är mitt emellan search och zone ? Har också kikat lite på guns Wave MC, kan det va nåt ?

Tacksam för alla förslag.

charlieb svarade 18 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • charlieb

Medlem
    22 juni, 2006 vid 21:10

Combaten är mjukare än Searchet men zone är mjukare än Combatet. testa HotSailsMaui´s SO segel. et är det segel jag kör men när jag hyrt segel NP hela linje är det Zone jag valt att köra och de är lite lika.

Charlie

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Segel liknande NP Zone

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.