-
Segel rep i Gbg
Vart i gbg kan man lämna in sina segel för en billig peng.
Snackade med nån på North Sails som ville ha 400 spänn för en liten lagning längst ned på mast strumpan. Tyckte det lät lite mycket.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Segel rep i Gbg
Vart i gbg kan man lämna in sina segel för en billig peng.
Snackade med nån på North Sails som ville ha 400 spänn för en liten lagning längst ned på mast strumpan. Tyckte det lät lite mycket.
Är det dom ute i fiskebäck?
lagade mitt NP där i sommras också just vid maststrumpan. Dom bytte en öljett o gjorde en kraftig förstärkning, blev kanon bra för 2-300 spänn.
Tror inte du kommer så mkt billigare undan.
Vid större lagningar finns det en tjej nere i Vbg som e billig.
Lundsails nere vid Nya Varvet samt Northsails i Fiskebäck är de enda jag känner till. På Lundsails finns det en tjej som vindsurfar som har koll på läget, har för mig att hon hette Karin.
Min erfarenhet är att de inte är så dyra faktiskt. Jag bytte hela fönstret och en ruta i förliket och det kostade 600pix. Men det var ju ganska mycket monofilm som gick åt.
MVH Staffan
Har ett gammalt nummer till en segelmakare vid namn AnnCharlotte.. tfn. 0340-67 55 25. Har för mig jag fick nummret av SP för nu 2 år sedan typ…
Hahaha jag trodde du undrade vart man kunde köpa nedhalslina
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Segel rep i Gbg
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.