Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Segelmakare i Malmö?
-
Segelmakare i Malmö?
Publicerad av almers på 30 augusti, 2005 vid 12:08Vilken segelmakare i malmö rekommenderas?
//Peter
magnush svarade 19 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Varit med om en olycka…?
Kolla ute i Limhamn… han lagade en kite åt mig. Verkade jäkligt seriös och inte tokdyr. Jag tror dessutom att de har lite low season nu. -
Om du riggat ner på gräs och varit JÄKLIGT noga med att inte få in ngt sandkorn så är Edman sails på Köpenhamnsvägen bra. Kostade mig 150 SEK att laga 40 cm reva och blev toppen. Men du får smila fint för han är rädd för att få in sand på golvet.
Adressuppgifter
Edman Sails
Köpenhamnsv. 42, 217 71 MALMÖ Tfn/Fax 040-98 13 39 -
Svar till:
Ja det är ju väldigt lite segling i Malmö just nu!
[/ QUOTE ]
Njaaeee
Jag tror att AC-teamen inte lämnar sina 200.000 kr segel till en lokal snubbe i Limhamn. Men det är faktiskt så, konstigt nog, att segelmakarna har minst att göra under sommarmånaderna. Det är under vinterhalvåret som de skall sy upp alla nya segeluppsättningar inför nästa år. -
Svar till:
Om du riggat ner på gräs och varit JÄKLIGT noga med att inte få in ngt sandkorn så är Edman sails på Köpenhamnsvägen bra. Kostade mig 150 SEK att laga 40 cm reva och blev toppen. Men du får smila fint för han är rädd för att få in sand på golvet.
Adressuppgifter
Edman Sails
Köpenhamnsv. 42, 217 71 MALMÖ Tfn/Fax 040-98 13 39[/ QUOTE ]
Jep, han er sygt billig og dygtig
(han har bla. repet en ladning Mystic-harnesses for importören)
Bare husk INGEN SAND
Lars
Bare husk sandet -
Ingen olycka. Ena lattan är på väg att sticka. Som ”team full price:are” får man ju tyvärr själv ansvara för att det blir lappat…antar att andra team riders direkt får minst en ny drake plus en princesstårta när något sånt här händer.
//Peter
-
Edman sails hjälper dig säkert med lattan med. Du visade ju mig problemet igår och det såg lättlagat ut. Bara redig tråd så blir det som nytt.
Logga in för att svara.