• Segelnummer

Publicerad av gustavl på 1 september, 2015 vid 14:15

Hallå där!

Någon här på Steffo som har nå bra tips på vart man kan få tag på segelnummer? (själva klibborna). Kollat runt lite men inte hittat nåt klockrent alternativ.

//G

gustavl svarade 9 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • svensson61

Medlem
    1 september, 2015 vid 14:31

Jag vet att någon i Lomma området beställt segelnummer på http://www.stickers.se
    Själv har jag beställt lite reklamstickers att sätta i seglet. Bra kvalitet men inte superbilligt. Några siffror kanske inte blir så dyrt

• ozzie

Medlem
    1 september, 2015 vid 14:41

Vänd dig till ett lokalt skylt-, reklam & dekorföretag!
    De kan säkert hjälpa dig för en hyfsad peng.
    Finns en hel del i Varberg, vad jag vet.

• erree

Medlem
    1 september, 2015 vid 15:47

@GustavL 735506 wrote:

Hallå där!

Någon här på Steffo som har nå bra tips på vart man kan få tag på segelnummer? (själva klibborna). Kollat runt lite men inte hittat nåt klockrent alternativ.

//G

http://www.hjertmans.se/ eller andra fritidsbåts-afffärer 😀

• erree

Medlem
    1 september, 2015 vid 15:49

Om sånna gröna “övningskör” skyltar fanns i klistermärkesform skulle jag lätt haft det på alla mina segel 🙂

• k-caesar

Medlem
    1 september, 2015 vid 16:28

@erree 735512 wrote:

Om sånna gröna “övningskör” skyltar fanns i klistermärkesform skulle jag lätt haft det på alla mina segel 🙂

:laugh:

• donpedro

Medlem
    2 september, 2015 vid 11:03

@GustavL 735506 wrote:

Hallå där!

//G

dekaltrim.nu har hjälpt mig med mina siffror senaste åren, smidigt och enkelt. Innan dess visbyscreen.se beror ju på om du ska hem till ön nått inom snar framtid. Segla idag?

• gustavl

Medlem
    3 september, 2015 vid 18:16

Gött! Tack för tips. Dekaltrim.nu verkar prisvärda! Skall testa det.

/G

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.