Taggad: 

• swe-1

Medlem
    10 februari, 2003 vid 08:39

Det billigaste är att göra sina siffror själv av en rulle hyllplast som finns att köpa hos välsorterade järnaffärer och måleributiker.

De ska vara minst 23cm höga och ha ett mellanrum på minst 4.5cm. De måste vara i enhetlig färg svart, röd eller blå. Ska du tävla internationellt måste du dessutom ha med landsbeteckningen bestående av tre bokstäver (SWE).

Gammla siffror är det bara att dra bort, överblivet klister tar du bort med T-röd vilket inte skadar monofilmen.

//JIMMY

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2003 vid 09:20

Tack Jimmy!
    Kan jag även använda T-röd på undersidan av brädan (X-186) där det finns tejp/klister rester?
    /wille

• swe-1

Medlem
    10 februari, 2003 vid 09:35

Ja, T-röd funkar där också. Du kan också ta ett vitt kautschuk och sudda bort klistret (rekommenderas inte på monofilmen). Har du svarta repor efter hängselen fungerar suddtricket där med.

//JIMMY

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2003 vid 09:40

Kanon Jimmy, tack så mycket!
    Du som verkar ha koll, kan du även berätta hur jag vinner tävlingar wink.gif!
    Mvh.
    Wille

• swe-1

Medlem
    10 februari, 2003 vid 09:50

Jag tror man måste segla snabbare än alla andra och åt rätt håll…men jag har aldrig provat wink.gif

//JIMMY

• anonym-anvandare

Medlem
    10 februari, 2003 vid 10:05

Nä. Du seglar ju fortare än dom andra fast åt fel håll.

“Segla fel” = “Gör en Jimmy”

• swe-1

Medlem
    10 februari, 2003 vid 16:24

hmmm…jag måste nog träna på laylines i vår… frown.gif

• eriksson

Medlem
    14 februari, 2003 vid 07:39

Annara har jag sett på Hjertmans
    http://www.hjertmans.se
    eller com
    minns inte riktigt smile.gif
    vet inte riktigt hur bra dom är,har bara sett dom som hastigast smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.