Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing segelsiffror

  • hakman

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 15:36

    För att få vara med och tävla måste man vara medlem i Svenska Vindsurfingförbundet = ha betalat medlemsavgift för 2007.

    Hur blir man medlem?
    Det krävs medlemskap i SVf för att kunna delta i SVF sanktionerade tävlingar. I medlemskapet får du en “tävlingslicens” som berättigar dig till ett segelnummer. Det kanske viktigaste är dock att i medlemskapet ingår en försäkring som krävs för tävlande.

    För att bli medlem så betalar du in medlemsavgiften samt skickar ett mail till kassören med dina uppgifter (se nedan).
    Glöm ej att ange namn och e-post vid inbetalningsskedet.

    Medlemsavgifter:
    Pro 400 kr
    Amatör 200 kr
    Junior 200 kr (upp tom 22år)
    Stödmedlem 50 kr

    Plusgiro 44 43 44 – 6

    I mailet till kassören anger du namn, e-post, adress, födelsedatum, klubb,
    klubbförkortning samt önskemål om segelnummer. Endast segelnummer över 100 är tillgängliga för nyregistrering.

    Kassör: Filip Wallin, filipwallin@hotmail.com

    Det stod på King of Öland-tävlingens hemsida. Sjukt enkelt också, jag fixa mitt segelnummer nyss.

  • ola_p

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 16:20

    Segelnummret får du av SVF, själva siffrorna får du fixa själv, antingen skär du ut egna av märkduk eller så köper du färdiga siffror på ex. vis ett segelmakeri. Snålvarianten är naturligtvis lite tejp.

  • wind-lover

    Medlem
    11 maj, 2007 vid 16:53

    @Hak 382537 wrote:

    För att få vara med och tävla måste man vara medlem i Svenska Vindsurfingförbundet = ha betalat medlemsavgift för 2007.

    Hur blir man medlem?
    Det krävs medlemskap i SVf för att kunna delta i SVF sanktionerade tävlingar. I medlemskapet får du en “tävlingslicens” som berättigar dig till ett segelnummer. Det kanske viktigaste är dock att i medlemskapet ingår en försäkring som krävs för tävlande.

    För att bli medlem så betalar du in medlemsavgiften samt skickar ett mail till kassören med dina uppgifter (se nedan).
    Glöm ej att ange namn och e-post vid inbetalningsskedet.

    Medlemsavgifter:
    Pro 400 kr
    Amatör 200 kr
    Junior 200 kr (upp tom 22år)
    Stödmedlem 50 kr

    Plusgiro 44 43 44 – 6

    I mailet till kassören anger du namn, e-post, adress, födelsedatum, klubb,
    klubbförkortning samt önskemål om segelnummer. Endast segelnummer över 100 är tillgängliga för nyregistrering.

    Kassör: Filip Wallin, filipwallin@hotmail.com

    Det stod på King of Öland-tävlingens hemsida. Sjukt enkelt också, jag fixa mitt segelnummer nyss.

    Tack för all hjälp!

    Nu har det ordnat sig, har skickat iväg mailet och ska betala in nu till dom.

    @Ola_P 382551 wrote:

    Segelnummret får du av SVF, själva siffrorna får du fixa själv, antingen skär du ut egna av märkduk eller så köper du färdiga siffror på ex. vis ett segelmakeri. Snålvarianten är naturligtvis lite tejp.

    Jo, jag har i princip fått allt det där av sponsorn idag. Siffror från 1-9 och några fyrkantiga svarta plastbitar med två fyrkantiga hål i.. så det löser sig nu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing segelsiffror

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.