Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Segelsiffror??

• jester

Medlem
    16 april, 2009 vid 15:03

se bara till att ha platt fint underlag, samt tvättat området först bara..

• tobhed

Medlem
    16 april, 2009 vid 15:13
    Jester;540875 wrote:
    Låter som den variant jag har… Sitter som berget. använd diskvatten vid applicering bara

Samma som jag också använder…

• surferboy

Medlem
    16 april, 2009 vid 19:57

Nu har vi lagt upp guidelines gällande segelsiffror från SVF på förbundets hemsida:

http://www.klubben.se/public_club/images/_users/document/%5B1948%5D16660.pdf

Mvh,
    Gustav
    klassansvarig Speed
    SVF

• p-malmkvist

Medlem
    17 april, 2009 vid 10:56

Hahah nu fattar jag.. Diskvatten lät ju hel skumt men fungerar kanon verkar som limmet blir starkare då..
    Tack för tipsen..

• kinetic

Medlem
    29 maj, 2009 vid 08:01

Jag kan via Pirate ordna printade klistermärken,segelsiffror osv till bra pris! Priset för 4st ”segelsiffror” klibbor tex ”SWE-1234” är 60 Euro exkl frakt. Nackdelen är att man får klippa ut märkena själv.

• tobhed

Medlem
    29 maj, 2009 vid 10:18
    kinetic;549515 wrote:
    Jag kan via Pirate ordna printade klistermärken,segelsiffror osv till bra pris! Priset för 4st ”segelsiffror” klibbor tex ”SWE-1234” är 60 Euro exkl frakt. Nackdelen är att man får klippa ut märkena själv.

Jag kanske missuppfattade dig men har man fyra segel så blir priset alltså 4*60euro=240 euro och sen ska man dessutom klippa ut dem själv?
    Jag tycker att det låter svindyrt….

• kinetic

Medlem
    29 maj, 2009 vid 10:22

Tobhed: Nej 60 Euro för 4 ”klibbor” med tex ”SWE-1234” eller vad man nu vill ha, dvs 15 Euro/st. Vindsurfing.se tar tex 20kr per tecken, så detta är ungefär samma pris om man räknar med frakten som går på gissningsvis 10 Euro för ett ”gäng” klibbor…Klibborna kan vara upp till 125cm breda o i princip hur långa som helst:grin:, fast då gäller kvadratmeterpriset som är 70Euro/m2…

• tobhed

Medlem
    29 maj, 2009 vid 11:22

Ahhh, härligt! Skönt att jag hade fel där… =)

• svartepeter

Medlem
    29 maj, 2009 vid 18:02

Jag kan fixa vita klisterdekaler med svart tryck på enligt förbundets rekomendationer, minsta antal är 50st och kostar totalt 2000 sek inkl moms. Jag vet att det är många och dyrt men dom flesta har ju samma segelnr hela karriären så då är problemet löst för lång tid framöver även om man byter segel, men det är ju ingen materialsport så varför byta grejer:grin:

• bjarke

Medlem
    3 juni, 2009 vid 11:35

NeilPrydeSails i København lager segelnummer. 250,- DKK per par (i.e. per segel). Printade nummer med svart på vitt.

Sjekk: http://www.neilprydesails.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=71&Itemid=83

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Segelsiffror??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.