Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Segla idag? (eftermiddan)

• Segla idag? (eftermiddan)

Publicerad av kitelife på 10 mars, 2003 vid 10:28

Tjena, sitter här och funderar…. gott väder ida, någon som har tid och segla lite i eftermidda???

ring eller skriv här….. sitter här fram till 13 sen kan ni nå mig på nallen 070-55 44 545.

sirgomez svarade 21 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • sirgomez

Medlem
    10 mars, 2003 vid 10:36

tyvärr inte – är på jobbet. Ni har väldig fina lokaler där nere. Jag tittade på de med Mike på lördag – imponerande!
    Ha det så kul på vattnet laugh.gif

• kitelife

Medlem
    10 mars, 2003 vid 11:29

SYND…. hur har du det till helgen?

• miketk

Medlem
    10 mars, 2003 vid 12:37

Om det varigt någon vind s hade vi dratt ut men ser inte så bar ut .. :/
    varmt är det iallal fall ..

• mons

Medlem
    10 mars, 2003 vid 13:07

fan vad man är sugen på att testa den nya AB:n som jag har köpt, men sitter bara på en skinz 4*3 (tror jagdet är) och det känns lite kallt för den nu, eller… får nog gå ner till vattenbrynet och kolla tempen

• mons

Medlem
    10 mars, 2003 vid 13:19

då var man tillbaka igen..och premiärturen får nog vänta ett tag till. Var nere och mätte och termometern stannade på ynka 1 grad (kvickbadet, Höganäs). Den får nog komma upp en bit till innan jag vågar mig ut med min våtdräkt.

• sirgomez

Medlem
    10 mars, 2003 vid 15:19

det få bli lite varmare – om det är 1 grad i vattnet – jag kör ju på semidry och det blir lite friskt, men vi få se.
    jag tror jag är någ i skåne i helgen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Segla idag? (eftermiddan)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.