-
Segla idag? (eftermiddan)
Tjena, sitter här och funderar…. gott väder ida, någon som har tid och segla lite i eftermidda???
ring eller skriv här….. sitter här fram till 13 sen kan ni nå mig på nallen 070-55 44 545.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Segla idag? (eftermiddan)
Tjena, sitter här och funderar…. gott väder ida, någon som har tid och segla lite i eftermidda???
ring eller skriv här….. sitter här fram till 13 sen kan ni nå mig på nallen 070-55 44 545.
tyvärr inte – är på jobbet. Ni har väldig fina lokaler där nere. Jag tittade på de med Mike på lördag – imponerande!
Ha det så kul på vattnet
Om det varigt någon vind s hade vi dratt ut men ser inte så bar ut .. :/
varmt är det iallal fall ..
fan vad man är sugen på att testa den nya AB:n som jag har köpt, men sitter bara på en skinz 4*3 (tror jagdet är) och det känns lite kallt för den nu, eller… får nog gå ner till vattenbrynet och kolla tempen
då var man tillbaka igen..och premiärturen får nog vänta ett tag till. Var nere och mätte och termometern stannade på ynka 1 grad (kvickbadet, Höganäs). Den får nog komma upp en bit till innan jag vågar mig ut med min våtdräkt.
det få bli lite varmare – om det är 1 grad i vattnet – jag kör ju på semidry och det blir lite friskt, men vi få se.
jag tror jag är någ i skåne i helgen.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Segla idag? (eftermiddan)
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.