• anonym-anvandare

Medlem
    26 oktober, 2002 vid 12:00

Har ingen bil, men i morgon kanske. Har du provat den nya torrdräkten ?

Melker

• kitelife

Medlem
    26 oktober, 2002 vid 17:25

Har inte fått den ännu, tar nog en vecka eller två…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 10:56

jaha.

LBWS: 4.6m/s syd

DMI: 20m/s nordväst

http://batvadret.foreca.se/area6.html: 9-10m/s över Lomma-området, kanske upp till 15 nere i Skanör, vad gör man av detta?

• melker

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 10:57

Vad kör du med för dräkt nu då ? Funderar på att köpa mig en begagnad våtdräkt att ha över min tror du det funkar eller blir det för kallt ?

Melker

• melker

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 10:58

Det skall också bli ett jäkla busväder. Häll-regn !!

Melker

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 11:05

funkar det å köra i spöregn? har aldrig gjort det. det regnar alltid lite nuförtiden tycker jag. isch.

• mav

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 17:59

tjena allihop!
    vad kör ni med för våtdräkter???
    jag ska köpa mig en men vet inte vad… torrdräkt verkar vara lite farligt och dessutom dyrt, men en semidry kanske? i så fall vilken tjocklek? vad funkar för er och inom vilka temperaturer?

chill On. wink.gif

• zoolander

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 19:27

jag är ju viking, så jag kör med en 3/4 och en väst med huva under.. jag rekomenderar att köpa en torrdräkt för det är ju lite kallt.. men det går!

ha d // Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 19:56

vad skulle vara farligt med en torrdräkt?

att man köra fast det är jävligt kallt och attd et går ut över resten av ens liv?

• mav

Medlem
    28 oktober, 2002 vid 10:18

det jag hört är att den kan fyllas med vatten när man kvaddar och att den då blir som en vattenfylld plastpåse… dessutom att om man får in lite vatten blir den grymmmt kall. dessa fel kan säkert bero på bristande kvalite på dräkten men om man ska ha nått bättre ryker nog skjortan. tongue.gif

Chiiil On

• anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2002 vid 13:59

om man har en hyffsat tunn våtdräkt under skaltorrdräkten då? så överlever man iallafall… cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.