Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Segla på Lördag? (J P håla)
-
Segla på Lördag? (J P håla)
Publicerad av kitelife på 22 januari, 2003 vid 15:46Ser ut att bli bra vind till helgen (8-13 SW 🙂 om man får lite sällskap så åker jag gärna ut och seglar (hoppas du kommer hem som planerat nu Micke .-)
Först segla sen vedbastu
Egypten gav lite mersmak, svårt att bara sluta segla igen…
kitelife svarade 22 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Låter intressant men vad är J P håla??!
Egypten var bra alltså. Är ni IKO:are nu?Per
-
Jupp Hugget var OK (lite vind och taskiga förhållanden men när man väl kom på ut på vattnet var det OK)
Vi är nu 4 IKO’are i Sverige som kommer att ha kurser i sommar, kolla haboljung.com och kitelife.nu för mer info
J P ligger i mitt lundåkrabukten utanför landskrona, det är avfarten innan/efter landskrona norra (tror där står Bjuv) beroende på villket håll du kommer ifrån
Man kan köra hela vägen ner med bilen och vi har bastu på ”Aris” efteråtSkicka ett mess för mer info…
-
Vada? Var ni bara tva som tog IKO i Egypten?
/Peps
-
Tjena Pan,
var i lördags, svalt men gött… Vad har du för telefonnummer då? Bor också i Hbg… Ingen möjlighet denna helgen men det kommer fler tillfällen…
Kan sms:a på 0708-288970Mvh Niklas
-
Hej Pan !!
Vi sågs nere på Aris när jag köpte Anders brors 14 Fuel.
Vi snackade om kurs på land, har du tid denna månad??
Mvh Andreas Hall
0733-336631 -
Mitt nummer är 070-55 44 545, messa när du är sugen, jag är på för det mesta…
-
visst, ju förr ju bättre… kanske ska börja jobba snart men det finns fu alltid helger
-
verkar inte bli någon vind idag… får satsa på morgondagen istället.
-
vi är några stycken som sticker ut nu… vi samlas på Aris och rör oss mor J P vid 12 tiden
jag kan bli nådd på nallen 070-55 44 545
-
Tjena din gamle räv!! Hur e läget?
Har du haft det bra i Egypten….Jag slår en pling i dagarna….
Ha det!
Claes höll till i El Gouna hela veckan.Gå in på vår sida och kolla in bilderna….
-
Tjena mannen, ja claes bara försvann när det väl börja blåsa…
Allt är fint, vi var ute och segla igår och det var inga problem (inte ens kallt)! vi åker idag igen om någon vill göra oss sällskap (samling på ARIS kl 1300)Har du fått några drakar ännu? dom nya SS regerar! jag älskar dom
Logga in för att svara.