Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Seglade Abbekås igår! 5.0 full speta.var var alla?

• Seglade Abbekås igår! 5.0 full speta.var var alla?

Publicerad av bonasurf på 18 april, 2005 vid 09:23

Seglade abbekås igår vid 17-18 snåret. Full speta i 5.0:an. Lite mindre men fina vågor. Var var alla?

xavier svarade 19 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    18 april, 2005 vid 09:35

Tjena
    Torhamn 4,7 fullt drag platt som en pannkaka.
    Vi kommer ner. i e.m om du har vind idag med.
    /Ola -Ronneby

• ove226

Medlem
    18 april, 2005 vid 09:36

två va i G-bay(gävle) o körde..:)

• sinclair

Medlem
    18 april, 2005 vid 09:52

Körde lite skatesurf vid BO-01 i går, det var också kul men nu börjar jag allt bli sugen på att komma ut på vattnet.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 april, 2005 vid 10:44

Gick Gislövshammar av igår?

• sinclair

Medlem
    18 april, 2005 vid 11:47

tydligen var det rätt kass i Gislöv i går enligt Böna,

• stang

Medlem
    18 april, 2005 vid 12:31

Ahhh… körde i brädviken en stund igår, blev lite för mycket vind med mitt 9.8 efter ett tag… grin.gif

• bonasurf

Medlem
    18 april, 2005 vid 12:34

Gislöv fungerade inte alls. Vinden nådde inte upp liksom den inte verkar göra idag heller. Nu verkar det nästan lite riskbelt att åka till abbekås också såvida man inte åker i god tid.

• 123456

Medlem
    18 april, 2005 vid 12:35

Tjena Björn, ring mig om du vet att det blir bra, prognos o.s.v. Jag jobbar inte nu så bara ring 0709 546676 // Andreas Olandersson

• lars_k

Medlem
    18 april, 2005 vid 13:45

Bra att jag la ner tokresan till Gislövs då. Bornholm träffades tydligen av NO 15 m/s men det nådde inte in till skånska kusten. DMI-prognosen stämde bra på ostan denna gången…

• bonasurf

Medlem
    18 april, 2005 vid 13:59

Hola Andreas!

Hemma igen! Vad skönt att vi andra kan andas ut ett slag. Såg ut som att du som att du inte hade total flicktorka trots att du inte åkte till Brasilien. Verkar som att sydamerika är the way to go om man vill ha det bästa av två världar.

Som sagt. Ser lite tvegsamt ut för fortsättningen av kvällen men jag hör av mig om det händer något.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 april, 2005 vid 20:41

Jag blev fast i Lårviken wink.gif

• xavier

Medlem
    19 april, 2005 vid 12:31

det var j*vligt glest mellan vindpustarna i Gislöv i söndags, men man fick hoppa i och simma lite för att blöta ner brädan och våtdräkten iaf…. tydligen inte bättre i måndags enligt grabbarna som campade på plats.

/P

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Seglade Abbekås igår! 5.0 full speta.var var alla?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.