Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Seglade Abbekås igår! 5.0 full speta.var var alla?
-
Seglade Abbekås igår! 5.0 full speta.var var alla?
Publicerad av bonasurf på 18 april, 2005 vid 09:23Seglade abbekås igår vid 17-18 snåret. Full speta i 5.0:an. Lite mindre men fina vågor. Var var alla?
xavier svarade 19 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Tjena
Torhamn 4,7 fullt drag platt som en pannkaka.
Vi kommer ner. i e.m om du har vind idag med.
/Ola -Ronneby -
Körde lite skatesurf vid BO-01 i går, det var också kul men nu börjar jag allt bli sugen på att komma ut på vattnet.
-
Ahhh… körde i brädviken en stund igår, blev lite för mycket vind med mitt 9.8 efter ett tag…
-
Gislöv fungerade inte alls. Vinden nådde inte upp liksom den inte verkar göra idag heller. Nu verkar det nästan lite riskbelt att åka till abbekås också såvida man inte åker i god tid.
-
Tjena Björn, ring mig om du vet att det blir bra, prognos o.s.v. Jag jobbar inte nu så bara ring 0709 546676 // Andreas Olandersson
-
Bra att jag la ner tokresan till Gislövs då. Bornholm träffades tydligen av NO 15 m/s men det nådde inte in till skånska kusten. DMI-prognosen stämde bra på ostan denna gången…
-
Hola Andreas!
Hemma igen! Vad skönt att vi andra kan andas ut ett slag. Såg ut som att du som att du inte hade total flicktorka trots att du inte åkte till Brasilien. Verkar som att sydamerika är the way to go om man vill ha det bästa av två världar.
Som sagt. Ser lite tvegsamt ut för fortsättningen av kvällen men jag hör av mig om det händer något.
-
det var j*vligt glest mellan vindpustarna i Gislöv i söndags, men man fick hoppa i och simma lite för att blöta ner brädan och våtdräkten iaf…. tydligen inte bättre i måndags enligt grabbarna som campade på plats.
/P
Logga in för att svara.