Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sele både för kite och vindsurf i vågor?

• yann

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 12:49

Kiteselen har väl en lite böjdare krok än vindsurf? Vet inte om det är någon nackdel på vindsurf att ha en för böjd krok?

• jakobb

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 15:04

köp en mysitc firestarter/warrior. Bra sele och kroken, som är gjord för kite, är bättre till vindsurfing än vanliga vindsurfingkrokar.

• superextrem

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 16:29

Håller med föregående, mystic warrior funkar kanon till våg-vindsurfing. Har dock bara vindsurfat typ 5 ggr med den eftersom det är kite som gäller för mig numera..
    /X

• mes

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 08:42

Warriorn ser ju bra ut…kan en sele bli dyrare än så??? Brutalt med 2 papp….!?!?

• yann

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 09:01

Vem vill ha en tribal i svanken? 🙂

• marh

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 09:36
    mes;569976 wrote:
    Warriorn ser ju bra ut…kan en sele bli dyrare än så??? Brutalt med 2 papp….!?!?

Jo det är brutalt men Firestarter är dyrare 🙂

• dalton

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 10:19

Jag har Pat Love Quest som jag är grymt nöjd med, men har bara kört kite.

• pepa

Medlem
    25 augusti, 2009 vid 16:43

Cabrinha skulle jag säga, helt klart bäst grejer.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sele både för kite och vindsurf i vågor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.