Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Select Elite S10

• Select Elite S10

Publicerad av kinabalu på 12 juni, 2011 vid 11:49

Är lite nyfiken på kommentarer om Select S10. Hur mycket mer lyft/höjdtagning har den jämfört med t:ex S11 (SL7/SO7)? Hur går den i vattnet, tidig planing osv? Vilka brädor har ni kört den på?

En annan sak ang. SL7, SO7 och S11, är det egentligen någon skillnad mellan dessa fenor? Dom ser ju i princip identiska ut, men varför då envisas med nya namn?

bicless svarade 13 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tbsurf

Medlem
    12 juni, 2011 vid 14:24

s07 och s11 är inte helt identiska, båda är dock riktigt bra fenor

• kinabalu

Medlem
    12 juni, 2011 vid 18:55

Ja jäklar det har du rätt i! Jag som trodde dom var likadana. Skiljer sig även SL7 och SO7 från varandra?

• bicless

Medlem
    12 juni, 2011 vid 21:50

Select är petiga som attan numera, de har ett team med folk som ju inte gör annat än att utveckla fenorna så det skulle förvåna mig om de inte ändrar fenan varje gång de byter modell. Alla dessa vet jag är inblandande i utvecklingen.

Caspar verhaagen
    Jean-Chales Maes
    Bruno Andree
    Peter de Wit

Bifogar översikt över range 2011 där man får ett hum om skillnaderna

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Select Elite S10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.