Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Senaste rullen från Seb när han tränar på Fuerte

• atte

Medlem
    4 oktober, 2006 vid 17:13

Vad exakt är ditt problem Sam? Förklara vi lyssnar.

Atte

• luuddee

Medlem
    4 oktober, 2006 vid 20:52

såg sjukt sunkigt ut, hade han haft en vanlig kite hade han nog fan varit bättre. lite mer action i det hela hade det iaf blivit.. hmm ja dom e trött i hoppen jämfört med vanlig har sett pjott köra..

• pjoter

Medlem
    4 oktober, 2006 vid 21:03

Hur är en kite trött i hoppen?

• cortex

Medlem
    4 oktober, 2006 vid 21:33
    Luuddee wrote:
    såg sjukt sunkigt ut, hade han haft en vanlig kite hade han nog fan varit bättre. lite mer action i det hela hade det iaf blivit.. hmm ja dom e trött i hoppen jämfört med vanlig har sett pjott köra..

Visst, och att Seb för ett par veckor sedan vann Tyska mästerskapen med Psycho III’or i hård vind, tävlandes huvudsakligen mot C-kites (och någon enstaka BOW), beror ju *säkert* på att domarna var inkompetenta. Eller?

De flesta människor har en spärr där de inser att det är bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är lite puckad… än att fortsätta bjäbba och undanröja alla tvivel. Eftersom du inte verkar ha den spärre kanske du iaf kan låtsas? 😉

/Kaj(Tech)

• ric

Medlem
    5 oktober, 2006 vid 00:38
    Cortex wrote:
    Å andra sidan finns det gott om andra trevliga kites på marknaden nuförtiden… i princip alla stora märken gör bra kites numera.
    Sedan är det upp till var och en att välja vilka features som är viktigast när man köper kites. För mig, och många andra, passar FS-kitesen in på det vi vill ha.
    /Kaj(Tech)

jupp sen har FS bra service på linor o dyl om man skulle vara fet klantig o planta Speeden i en tall,hängde där i tre dygn innan jag fick tid o vinch så jag kunde såga ner halva trät, allt höll men jag blev tvungen att klippa en lina.. =( no problemas though, fick en tillverkad o skickad innom en vecka. klockrent!!

vadå trött!?!?! fan Kaj du skulle klippt i filmen o aldrig visat kiten så skulle ljudet vara annorlunda, ni måste inte köpa foil om ni inte vill det e OK men lägg ner skitsnacket!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Senaste rullen från Seb när han tränar på Fuerte

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.