Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ser svinbra ut imorgon!
-
Ser svinbra ut imorgon!
Publicerad av drakglenn på 5 november, 2006 vid 18:41Efter helgens nederlag är man ju bra sugen på att ta igen surf, frågan är om man vågar vänta ut eftermiddagen :o/
Är det någon mer som planerar att dra ner till Åsa alt. Apelviken under dagen?
//Glenn
lars_k svarade 18 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Ja, om jag får ihop det med bil/skjuts…
Vågprognosen ser ju rätt skum ut, vnv på vågorna och vsv på vinden. Stämmer det så blir det platt som en pankaka i åsa. Så det finns nog odds på apel imorgon faktiskt, ev. eftermiddag (halvdag alltså). Särskilt om det vrider upp som wg säger.
-
hur känns det att blivit tillbakaflyttad till omyndiga dagar Ola?
-
Åsa eller Apel blir det. Är nog nere vid 12 skulle jag tro.
Tisdag ser ju mer Åsa ut, så kanske Apel imorgon och Åsa på tisd.
-
Det verkar väl som det blir apel idag, skulle eg. vart på väg kl 6, men fredrik har inte hittat sin våtdräkt….
-
Speedjanne wrote:Åker till Apel med en kartongny Tabou Dacurve 79…..NU!
Du kommer ju sjunka som en sten Janne!! 😉 ( Var fan är min Whiskey??)
Nej.. idag har jag ont överallt. 2 dagar Hanstholm med 4.2+vind och stort som saadan sätter sina spår. Lite bilder kanske kommer upp ikväll om ni är snälla. Rille har lite film också!
Kör hårt idag !
-
Oregistrerad
Gäst6 november, 2006 vid 07:34Gött att det blir ett gäng!, jag kommer ner strax efter 11.00….
Vad man borde göra är att ta ut en semesterdag……om man hade haft någon kvar!
På radion sa dom att det är stor changs att temp-rekordet för noveber ryker, dvs. att det kommer bli mer än 14 grafer ute :o)
-
Basse wrote:Nej.. idag har jag ont överallt. 2 dagar Hanstholm med 4.2+vind och stort som saadan sätter sina spår.
Japp. Idag får det fanimej va. Eller? Såg det inte ut att vara fullmåne igår? Kanske kan bli lite kvällsurf i Aple! 😎
Logga in för att svara.