Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ser ut att bli gött imorgon fredag!

• virena

Medlem
    20 april, 2007 vid 07:31

@jezaja 377775 wrote:

Vem snodde min plats i bilen Virena! Johan är så dålig på att styra upp saker.

Tjoppe/rikard, ring mig imorgon om när/du ser detta så åker jag gärna med till Varberg. Har mina grejer där nere och stannar kvar där i helgen så behöver ingen skjuts tillbaka, betalar gärna överpris 🙂

070-3579145 Oskar!

Om någon har nummret till tjoppe eller rikard får ni gärna posta det också 🙂

Sorry Oskar! Jag glömde av att räkna mig själv. Har du löst skjuts annars kanske vi kan knö in dig, men det blir nog trångt. Vi kan ju ringa när vi är inpackade och se. Du får väl sitta i mitt knä när jag kör eller nåt.

• sourra

Medlem
    20 april, 2007 vid 08:34

@Virena 377840 wrote:

Sorry Oskar! Jag glömde av att räkna mig själv. Har du löst skjuts annars kanske vi kan knö in dig, men det blir nog trångt. Vi kan ju ringa när vi är inpackade och se. Du får väl sitta i mitt knä när jag kör eller nåt.

Slå till Oskar, du får ju sitta och låtsasköra!!!

• snygging

Medlem
    20 april, 2007 vid 08:55

@Che_Riff 377828 wrote:

Någon som är på efter 16:00? Funderar på B-landa?

som sagt maybe om det är okej med byighet o stenar!

• stebe

Medlem
    20 april, 2007 vid 09:59

Torstens vik??!!???!!?!?

• rusiak

Medlem
    20 april, 2007 vid 10:28

Ni kan ju alla sticka ut i Pierres vik?!

• snygging

Medlem
    20 april, 2007 vid 11:17

shhhh!!!! SECRET!! men jag kan sägga att det blir fett i Pierres vik!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ser ut att bli gött imorgon fredag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.