Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon!

• ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon!

Publicerad av snygging på 29 december, 2006 vid 10:40

ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon! Bäst att värma upp sig med en bastu redan nu!

yann svarade 18 år sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • yann

Medlem
    29 december, 2006 vid 11:47

Jag är på!

• rusiak

Medlem
    29 december, 2006 vid 12:12

Uhhhh, ni torklare…;)

Vem är på till Olofsbo?

Har du bastu Pierre?

//alex

• yann

Medlem
    29 december, 2006 vid 12:28

Jag hade iofs kunnat tänka mig Olofsbo. Jag har ju inte vart där en enda gång den här säsongen så det är kanske dags nu i elfte timmen 🙂 Torkel är ju ofta lite byigt och skumt…

• rusiak

Medlem
    29 december, 2006 vid 13:26

du är varmt välkommen, tar med en påse gifflar ett sexpack så har vi en trevlig dag i solen!

• danneman

Medlem
    29 december, 2006 vid 13:35

Det ser ut att bli ett jävla piss väder men jag e sugen på att haka på slå en signal Pier!

• _bodhi_

Medlem
    29 december, 2006 vid 21:54

@snygging 356402 wrote:

ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon! Bäst att värma upp sig med en bastu redan nu!

Någon som ska ner hyffsat tidigt? Tänkte åka vid 9- 10.

/Johan

• rusiak

Medlem
    30 december, 2006 vid 12:50

Grym avslutning på året! Olofsbo levererade rejält. Fett tryck i 7an o cleana vågor för lite unstrapped åkning, mmm. Blir det likadant i mon går det väl inte begära så mkt mer av denna hösten 🙂

Yann, var det er jag mötte på vägen ner?

Virena, tog ni er hem ok? Några bilder?

//alex

• virena

Medlem
    30 december, 2006 vid 18:57

@rusiak 356612 wrote:

Grym avslutning på året! Olofsbo levererade rejält. Fett tryck i 7an o cleana vågor för lite unstrapped åkning, mmm. Blir det likadant i mon går det väl inte begära så mkt mer av denna hösten 🙂

Yann, var det er jag mötte på vägen ner?

Virena, tog ni er hem ok? Några bilder?

//alex

Hallå hallå!

Blev tyvärr inga bilder eftersom det blåste så sjukt mkt och regnade en hel del:frown: Det var schysst men lite väl byigt för mig, första halvtimmen hanldade mer om överlevnad än kitesurfing, men det e ju rätt kul det oxå. Blir nog apelviken imorn eller ska folk nån annan stans???

Virre virvelvind

• rusiak

Medlem
    30 december, 2006 vid 19:36

hmm, kan nog tänka mig A-bay, har ju haft sjukt bra sessions där på sista tiden 🙂 Verkar som om de blir regn, men det funkade ju trots allt idag!

//alex

• yann

Medlem
    30 december, 2006 vid 20:39

Alex, kan det mycket väl ha varit. Vi var nästan hela vägen ner men vände efter att vi pratat med Virena… Hade inget mindre än en 9:a 🙁

• rusiak

Medlem
    30 december, 2006 vid 21:02

@Yann 356693 wrote:

Hade inget mindre än en 9:a 🙁

Det hade räckt…och blivit över 😉 Kör ni imon/mån??

• snygging

Medlem
    30 december, 2006 vid 21:38

@rusiak 356700 wrote:

fan det tog emot som fan var till och med borta vid askim för att kolla om någon körde där men det bara pissade ner så jag drog hem. men imorgon kanske läjet är ju aldrig fel, vi får höras imorgon alex

• yann

Medlem
    30 december, 2006 vid 23:28

@rusiak 356700 wrote:

Jag får se, funderar på det. Blir alltid så sleten efter att jag kajtat. Lite trist att skaffa sig bakfylleliknande symptom redan innan festen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ser ut att kunna bli torkelstorp imorgon!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.