Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › seriöst?!
-
seriöst?!
Publicerad av hengo på 31 juli, 2008 vid 16:00flytta trådar med feta wakeboardfilmer från kitekonfen?? Var är kiitesverige påväg……….
kvabbso svarade 16 år, 7 månader sedan 21 Medlemmar · 47 Svar -
47 Svar
-
whhhyyy??
skottens rövhål är visst mer kiterelaterat än lite extremt stylish wakeboard! -
hengo;486176 wrote:whhhyyy??
skottens rövhål är visst mer kiterelaterat än lite extremt stylish wakeboard!Haha rödvin också
-
@hengo 486176 wrote:
whhhyyy??
skottens rövhål är visst mer kiterelaterat än lite extremt stylish wakeboard!Nej har jag missat tack och lov!
Men skulle det dyka upp åker det ut fortare än Qvickt.Wakeboard kan jag inte hur gärna jag än vill få till att passa i någon annan tråd andra brädsporter!
Finns ingen som helst relation till kite! -
Wakeboardare influenserar ju kajtare på ett bra sett så låt det vara kvar!
-
@patrikol 486202 wrote:
Finns ingen som helst relation till kite!
skämtar du? alla trick kommer ju i princip från wakeboard.
anledningen till att jag postade den här är för att jag tror att många kiteare finner sånna flimer mycket inspirerande och peppande. Dessutom är det ju intressant att se wakeboardens utveckling i jämförelse med kite. Men jag kanske har fel? Tycker den va grymt go iaf!
-
I am actually pretty sure that everyone that has seen me pump a kite feels that my arsehair is an important topic and the issue should be addressed…
-
skotten;486215 wrote:I am actually pretty sure that everyone that has seen me pump a kite feels that my arsehair is an important topic and the issue should be addressed…
Skotten how come you only have 3500 something messages here?
-
@hengo 486214 wrote:
skämtar du? alla trick kommer ju i princip från wakeboard.
anledningen till att jag postade den här är för att jag tror att många kiteare finner sånna flimer mycket inspirerande och peppande. Dessutom är det ju intressant att se wakeboardens utveckling i jämförelse med kite. Men jag kanske har fel? Tycker den va grymt go iaf!
Jag är gammal skateare jag tycker alla trick kommer därifrån skall vi ta med skateboard också?
Finns inget svar på din fråga eller rätt eller fel försöker ha forumet så öppet som möjligt!
Men måste dra vissa gränser och nu var gränsen här.
-
Ge dig Hengo och posta på kitescoop istället
Vänta ett år eller så
-
Cleant klipp hengo! Tackar för länken, jag uppskattade den iallafall.
Inga mer cable eller wakeboardklipp nu då för dom förstör stämningen i sandlådan.
-
@Trumpeten 486209 wrote:
Wakeboardare influenserar ju kajtare på ett bra sett så låt det vara kvar!
va????? wakeboard är jo for bögar, och dette är inte ett bögforum elller…..?
Bort med wakeboardfilmer, om det inte är toppless GIRLS som kjör! -
klart man ska få lägga upp lite wake!!! vill man inte läsa trådan behöver man ju inte… e ju bara najs me lite film nu när de inte går o LADDA UPP BILDER…..
-
Ja va fan e de med folk??? sitter dom hemma och muttrar att det är skit på kanal5 oxå???
Måste man titta på grejerna om det retar en??
Är det inte pnsamt när folk säljer sina grejer här i forumet då??
Vi har ju ett köp och sälj……….. -
@Selle 486228 wrote:
Cleant klipp hengo! Tackar för länken, jag uppskattade den iallafall.
Inga mer cable eller wakeboardklipp nu då för dom förstör stämningen i sandlådan.
Cabelparken i Köpenhamn är byggd av kiteare för kiteare och wakesnubbar säkert så den har en klockren kiterelation
Det är dessutom väldigt många här på forumet som använder CCP så den har sin självklara plats på forumet.
Logga in för att svara.