Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Seriöst? No laws in the kite forum…
-
Seriöst? No laws in the kite forum…
Publicerad av hellgren på 8 september, 2009 vid 10:33[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=68824″]Skotten din fitta! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D
Shit, sjukt onödiga ord och en hint av hot i det inlägget.. Sånt e ju inte ball. Skönt att vi slipper sånt skit här..
hellgren svarade 15 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Calle_B;574136 wrote:verkligen. Snubben verkar ju ha käkat något olämpligt.
Killen verkar ju vara rätt barnslig överlag. Förvånad att han fick så lite mothugg av dom andra i tråden…..
-
du gör som jag ser jag 😛
När inget skrivs i vidnsurfingforumet börjar man läsa kiteforumet 😀 -
Haha! Ja lite så.. men sen har jag faktiskt en kite också.. :S
Så ibland, ganska sällan, men ibland.. Finns där nått intressant att läsa.
-
Det verkar som att den är borttagen??? Nån moderator som rensat lite tro?
-
Mikael_P;574243 wrote:Det verkar som att den är borttagen??? Nån moderator som rensat lite tro?
Bättre vakna sent än aldrig.
-
Mikael_P;574243 wrote:Det verkar som att den är borttagen??? Nån moderator som rensat lite tro?
Det var inte mer än rätt…
-
Borde be om ursäkt och få en varning , sånt skitsnack mer än 1 gång = bannad
-
lostboard;574331 wrote:Borde be om ursäkt och få en varning , sånt skitsnack mer än 1 gång = bannad
Word..
-
lostboard;574331 wrote:Borde be om ursäkt och få en varning , sånt skitsnack mer än 1 gång = bannad
Ja, en röd lampa som blinkar under profilbilden 😉
-
omen come on! Håller med om att det int va ok men att ni orkar ta upp det här om ni int vill ha de på vindsurf-forumet, lägg energi på vettigt ist, ut ah surfa…
-
_Sofia_;574643 wrote:omen come on! Håller med om att det int va ok men att ni orkar ta upp det här om ni int vill ha de på vindsurf-forumet, lägg energi på vettigt ist, ut ah surfa…
Det blåser ju inte 😉
-
Pedersen;574652 wrote:Det blåser ju inte 😉
🙁 No wind, no life..
Logga in för att svara.