• Publicerad av walle på 15 februari, 2006 vid 20:13

Fick min nya or sele,”Session” i förrgår 🙂

Har tidigare kört med Darkrider och varit hyffsat nöjd men blev riktigt överraskad av min nya sele!

Dom har värkligen tänkt på varje detalj och den ger mycket bättre stöd än vad darkridern ger, utan att vara klumpig!

Kommer lägga upp några närbilder på den i morgon men ska ni köpa my sele så testa “sesion” selen, av alla jag testa hittills (Naish, Cabrinha, North, Mystic mfl) så är det ingen som kommer i närheten av den…

Den var också snyggare i verkligheten än på bilderna på webben 🙂

Om det bara blåser så kommer jag upp till Linköping i helgen om ni vill testa den.

mrmille svarade 18 år, 8 månader sedan 16 Medlemmar · 43 Svar
  • 43 Svar
  • jbi

Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:20

Det vore grejt Walle, är i shoppingtagen !! Just nu är det ultimat snöläge på Roxen men tyvärr såg väl prognosen sådär ut för helgen !

• walle

Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:33
    JBI wrote:
    Det vore grejt Walle, är i shoppingtagen !! Just nu är det ultimat snöläge på Roxen men tyvärr såg väl prognosen sådär ut för helgen !
    Kanske tar en glappresa upp ändå, även om det inte blåser…
  • biorno

Medlem
    15 februari, 2006 vid 20:36
    JBI wrote:

Ryktet säger att Aeros har lite feta grejer på G inför 2006 ! Höll ögonen öppna.

• ollefax

Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:10

Å snart kommer monkey kites sele hit, så håll i stålarna ett tag.

• kitesweden

Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:55
    walle wrote:
    Fick min nya or sele,”Session” i förrgår 🙂

Har tidigare kört med Darkrider och varit hyffsat nöjd men blev riktigt överraskad av min nya sele!

Dom har värkligen tänkt på varje detalj och den ger mycket bättre stöd än vad darkridern ger, utan att vara klumpig!

Kommer lägga upp några närbilder på den i morgon men ska ni köpa my sele så testa “sesion” selen, av alla jag testa hittills (Naish, Cabrinha, North, Mystic mfl) så är det ingen som kommer i närheten av den…

Den var också snyggare i verkligheten än på bilderna på webben 🙂

Om det bara blåser så kommer jag upp till Linköping i helgen om ni vill testa den.

Här kommer några bilder..

• pjoter

Medlem
    15 februari, 2006 vid 21:59

va dragkedjan bara för att dölja spännena, synd… hade hoppats att det var till för att ha en kvikk-lunch med ut på vattnet.

Ser ju go ut annars men dom har ju helt missat den sex appeal man får i MMs blöjkonstruktion, vet inte hur många tjejer ( å killar) som raggat på mig sen jag började använda den.

• svinet

Medlem
    15 februari, 2006 vid 22:05
    KiteSweden wrote:
    Här kommer några bilder..
    Verkar fet!!
  • dsl

Medlem
    16 februari, 2006 vid 05:27

Den ser ju betydligt bättre ut än många andra selar, undantaget nya darkridern då 🙂

• walle

Medlem
    16 februari, 2006 vid 16:16
    dsl wrote:
    Den ser ju betydligt bättre ut än många andra selar, undantaget nya darkridern då 🙂
    Den int bara ser bättre ut, den e bättre…
  • guran

Medlem
    16 februari, 2006 vid 16:51
    walle wrote:
    Den int bara ser bättre ut, den e bättre…

Walle, vad hade du tänkt dig för resa?
    ingen som har tid o kite efter lunch ???? skriver tenta på förmiddan men sen är det lugnt 🙂

• walle

Medlem
    16 februari, 2006 vid 17:50

lägger in lite flera bilder…
    3503.jpg

3492.jpg

• walle

Medlem
    16 februari, 2006 vid 17:53

…mera
    3500.jpg

3505.jpg

• mrmille

Medlem
    16 februari, 2006 vid 17:54

smidig
    verkar inte ta så möe plats i bagen sen heller!

• walle

Medlem
    16 februari, 2006 vid 17:54

3494.jpg

3496.jpg

• niklas82

Medlem
    16 februari, 2006 vid 18:01

verkar bra som 17,
    men som med det mesta som jag inhandlar så ligger mycket vikt på utseende och den här är juh helt tappad (i huvet) på designern för nåvidare frän är den inte nånstans.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.