Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › session
-
session
Publicerad av walle på 15 februari, 2006 vid 20:13Fick min nya or sele,”Session” i förrgår 🙂
Har tidigare kört med Darkrider och varit hyffsat nöjd men blev riktigt överraskad av min nya sele!
Dom har värkligen tänkt på varje detalj och den ger mycket bättre stöd än vad darkridern ger, utan att vara klumpig!
Kommer lägga upp några närbilder på den i morgon men ska ni köpa my sele så testa “sesion” selen, av alla jag testa hittills (Naish, Cabrinha, North, Mystic mfl) så är det ingen som kommer i närheten av den…
Den var också snyggare i verkligheten än på bilderna på webben 🙂
Om det bara blåser så kommer jag upp till Linköping i helgen om ni vill testa den.
mrmille svarade 18 år, 8 månader sedan 16 Medlemmar · 43 Svar -
43 Svar
-
Det vore grejt Walle, är i shoppingtagen !! Just nu är det ultimat snöläge på Roxen men tyvärr såg väl prognosen sådär ut för helgen !
-
JBI wrote:Det vore grejt Walle, är i shoppingtagen !! Just nu är det ultimat snöläge på Roxen men tyvärr såg väl prognosen sådär ut för helgen !
Kanske tar en glappresa upp ändå, även om det inte blåser… -
JBI wrote:Det vore grejt Walle, är i shoppingtagen !! Just nu är det ultimat snöläge på Roxen men tyvärr såg väl prognosen sådär ut för helgen !
Ryktet säger att Aeros har lite feta grejer på G inför 2006 ! Höll ögonen öppna.
-
Å snart kommer monkey kites sele hit, så håll i stålarna ett tag.
-
walle wrote:Fick min nya or sele,”Session” i förrgår 🙂
Har tidigare kört med Darkrider och varit hyffsat nöjd men blev riktigt överraskad av min nya sele!
Dom har värkligen tänkt på varje detalj och den ger mycket bättre stöd än vad darkridern ger, utan att vara klumpig!
Kommer lägga upp några närbilder på den i morgon men ska ni köpa my sele så testa “sesion” selen, av alla jag testa hittills (Naish, Cabrinha, North, Mystic mfl) så är det ingen som kommer i närheten av den…
Den var också snyggare i verkligheten än på bilderna på webben 🙂
Om det bara blåser så kommer jag upp till Linköping i helgen om ni vill testa den.
Här kommer några bilder..
-
va dragkedjan bara för att dölja spännena, synd… hade hoppats att det var till för att ha en kvikk-lunch med ut på vattnet.
Ser ju go ut annars men dom har ju helt missat den sex appeal man får i MMs blöjkonstruktion, vet inte hur många tjejer ( å killar) som raggat på mig sen jag började använda den.
-
Den ser ju betydligt bättre ut än många andra selar, undantaget nya darkridern då 🙂
-
dsl wrote:Den ser ju betydligt bättre ut än många andra selar, undantaget nya darkridern då 🙂
Den int bara ser bättre ut, den e bättre… -
walle wrote:Den int bara ser bättre ut, den e bättre…
Walle, vad hade du tänkt dig för resa?
ingen som har tid o kite efter lunch ???? skriver tenta på förmiddan men sen är det lugnt 🙂 -
verkar bra som 17,
men som med det mesta som jag inhandlar så ligger mycket vikt på utseende och den här är juh helt tappad (i huvet) på designern för nåvidare frän är den inte nånstans.
Logga in för att svara.