Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Session i linköping…
-
Session i linköping…
Publicerad av walle på 3 mars, 2006 vid 19:22…ska upp till Linköping i morron eller söndag så jag tar med min session sele för dom som ville känna på den…
fina grejjor 🙂
svinet svarade 18 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
walle wrote:…ska upp till Linköping i morron eller söndag så jag tar med min session sele för dom som ville känna på den…
fina grejjor 🙂
vad ligger dem på? -
Svinet wrote:walle wrote:…ska upp till Linköping i morron eller söndag så jag tar med min session sele för dom som ville känna på den…
fina grejjor 🙂
vad ligger dem på?
det beror lite på var den är.. ibland ligger den på ett bord och ibland på en hylla ja listan kan göras lång -
walle wrote:…ska upp till Linköping i morron eller söndag så jag tar med min session sele för dom som ville känna på den…
fina grejjor 🙂
När o var ?
-
slå en pling walle
men vinden har börjat ticka upp lite
jag drar nog ut en svängom mot ekängen -
Guran wrote:har du fixat din telefon Walle? kommer inte fram….
har en ny telefon… men tyvärr tar det 10 dagar innan mitt telefonnummer e överfört(har gett upp felia…) tror mitt gamla vanliga nummer ska fungera den 6:e eller nått igen…till dess har jag ett tillfälligt mobilnummer: 073-380 40 61
Guran, ta och häng med till Tarifa den 20/4:e, ryktet säger att det ska bli fetsurf och litervis med kalla ron drinks 🙂
billigt som tusan e det -
Luuddee wrote:Svinet wrote:walle wrote:…ska upp till Linköping i morron eller söndag så jag tar med min session sele för dom som ville känna på den…
fina grejjor 🙂
vad ligger dem på?
det beror lite på var den är.. ibland ligger den på ett bord och ibland på en hylla ja listan kan göras lång
kan man få den upptryckt i xxx
Logga in för att svara.