• walle

Medlem
    16 februari, 2006 vid 18:18
    Niklas82 wrote:
    verkar bra som 17,
    men som med det mesta som jag inhandlar så ligger mycket vikt på utseende och den här är juh helt tappad (i huvet) på designern för nåvidare frän är den inte nånstans.
    Tycker den e rätt läcker jag…inte lika “tysk” som nya darkridern men det e ju ite nån nackdel.

3490.jpg

3498.jpg

• svinet

Medlem
    16 februari, 2006 vid 19:14
    walle wrote:
    Tycker den e rätt läcker jag…inte lika “tysk” som nya darkridern men det e ju ite nån nackdel.

3490.jpg

3498.jpg
    vad går mojängen loss för?

• walle

Medlem
    16 februari, 2006 vid 20:17
    Svinet wrote:
    vad går mojängen loss för?
    1500:- tror jag, men fråga dom på http://www.kitesweden.se

…om darkridern kostar lika mycket så är ju 1500:- billigt för Session!

• guran

Medlem
    16 februari, 2006 vid 20:26
    walle wrote:

jag är hemma i helgen. hör av dig innan du kommer upp……

• kitesweden

Medlem
    16 februari, 2006 vid 21:50
    walle wrote:

Jepp priset är 1500:- för OR Session i valfri size !

• lasse62

Medlem
    16 februari, 2006 vid 21:52
    ollfa297 wrote:
    Å snart kommer monkey kites sele hit, så håll i stålarna ett tag.
    Que va, har du inte fått dom ÄN???

Säljer du det du tar oxå?

🙂

• langens_kite

Medlem
    16 februari, 2006 vid 22:18

Om någon är sugen på en riktigt bra sele från Pro-limit till ett betydligt lägre pris så kan ni höra av er. Kommer att göra en beställning om någon vecka.
    Mvh Peter
    langens-kite@umea.com

• walle

Medlem
    17 februari, 2006 vid 05:49
    LANGENS_KITE wrote:
    Om någon är sugen på en riktigt bra sele från Pro-limit till ett betydligt lägre pris så kan ni höra av er. Kommer att göra en beställning om någon vecka.
    Mvh Peter
    langens-kite@umea.com
    varför inte köpa det bästa i stället…
  • pjoter

Medlem
    17 februari, 2006 vid 08:23
    walle wrote:

precis!
    har bakvägen fått höra att liftass släpper sin nya sele nu i vår. ska som väntat va jävligt fet!

• langens_kite

Medlem
    17 februari, 2006 vid 08:30
    walle wrote:

Det är det som du gör om du köper Pro-limit !!!
    Du får en prisvärd sele(950 sek) med bra passform och funktionella detaljer.
    Har inte provat och tror säkert att den är skön men du betalar mycke pengar för detaljer som inte ska behövas som ben stroppar och dragkedjor.Men det viktigaste är att man är nöjd så hoppas att den uppfyller din krav.

Peter

• walle

Medlem
    17 februari, 2006 vid 09:11
    LANGENS_KITE wrote:
    men du betalar mycke pengar för detaljer som inte ska behövas som ben stroppar och dragkedjor.Peter
    du snackar i mössan… kolla på selen innan du uttalar dig om det.

dragkedjorna är ju för fickorna som gömmer alla spännen/lösa delar så att selen blir så clean som möjligt.

ben-stropparna är något av det bästa på selen, jag har inte kört med något sådant innan men eftersom OR löst det på ett sådant genialt sätt och det inte blir någon “kastrerings effekt” av dom så kommer jag troligtvis alltid ha dom på nu.

men som sagt, man får vad man betalar för…

• kitesweden

Medlem
    17 februari, 2006 vid 11:37
    LANGENS_KITE wrote:
    Det är det som du gör om du köper Pro-limit !!!
    Du får en prisvärd sele(950 sek) med bra passform och funktionella detaljer.
    Har inte provat och tror säkert att den är skön men du betalar mycke pengar för detaljer som inte ska behövas som ben stroppar och dragkedjor.Men det viktigaste är att man är nöjd så hoppas att den uppfyller din krav.

Peter

-Du behöver nog komma förbi och testa OR Session, så slipper du spekulera.

• langens_kite

Medlem
    17 februari, 2006 vid 11:44
    walle wrote:
    Som jag skrev har jag inte provat den och givetvis inte heller sett den live.

dragkedjorna är ju för fickorna som gömmer alla spännen/lösa delar så att selen blir så clean som möjligt.
    Om en sele är rätt tillverkad/formad behöver du inte “alla” spännen och lösa detaljer det räcker med ett på var sida och en “pin relase” vid kroken.
    Sedan passar inte alla selar alla

ben-stropparna är något av det bästa på selen, jag har inte kört med något sådant innan men eftersom OR löst det på ett sådant genialt sätt och det inte blir någon “kastrerings effekt” av dom så kommer jag troligtvis alltid ha dom på nu.

ben-stropparna är något av det bästa på selen, jag har inte kört med något sådant
    HALLÅ! Det bästa som inte är testat verkar lovande….

Man ska betala för det man vill ha! Säger inte att Pro-limit är mycket bättre eller sämre än andra men har sålt ganska många Pro och ingen har klagat.
    Däremot på de billigare sitt selarna har några fått “kastreringskänsla”, men det beror oftast på att det är nybörjare som kör kiten för mycke i topp.

Sedan tror jag inte att det blir en rättvis bedömning från dig Walle, står lite för mycket kitesweden….. inge ont menat

Ha det bra
    Peter

• steffo

Medlem
    17 februari, 2006 vid 13:49
    LANGENS_KITE wrote:
    walle wrote:
    Som jag skrev har jag inte provat den och givetvis inte heller sett den live.

Om en sele är rätt tillverkad/formad behöver du inte “alla” spännen och lösa detaljer det räcker med ett på var sida och en “pin relase” vid kroken.
    Sedan passar inte alla selar alla

ben-stropparna är något av det bästa på selen, jag har inte kört med något sådant
    HALLÅ! Det bästa som inte är testat verkar lovande….

Man ska betala för det man vill ha! Säger inte att Pro-limit är mycket bättre eller sämre än andra men har sålt ganska många Pro och ingen har klagat.
    Däremot på de billigare sitt selarna har några fått “kastreringskänsla”, men det beror oftast på att det är nybörjare som kör kiten för mycke i topp.

Sedan tror jag inte att det blir en rättvis bedömning från dig Walle, står lite för mycket kitesweden….. inge ont menat

Ha det bra
    Peter

Pro Limit gör grymma selar.
    PS. Notera citatet:smirk:

• ollefax

Medlem
    17 februari, 2006 vid 16:27

Kan du inte lägga upp en bild till på selen?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.