Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sett i A-Bay
-
Sett i A-Bay
Publicerad av blackadder på 8 oktober, 2007 vid 16:46Sukta inte. Det är Limited Edition och sista är såld. Men snygg e den.debkausf svarade 17 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Mmmm…den e våldsamt vacker! Som tur för alla andra finns det ju regularfärgerna!!!!
-
Blackadder;420625 wrote:Det är Limited Edition
Hur då menar du? Den liknar väl de helt vanliga, eller har jag missat något?
Blackadder;420625 wrote:snygg e denNo further comments…
-
@christian12345 420641 wrote:
Hur då menar du? Den liknar väl de helt vanliga, eller har jag missat något?
No further comments…
Just den här färgkombinationen finns endast i tre exemplar i Sverige.
-
finns ett stort fel på den kiten. och det är att det strå cabrinha på den. sen om den e snygg eller inte det kan ju diskuteras
-
@Blackadder 420657 wrote:
Just den här färgkombinationen finns endast i tre exemplar i Sverige.
Äsch då, vi som kört Naish ett tag är rätt vana vid att ha “unika” färgkombinationer. Bara för att Cabs kört på fantasifulla färgerna blått, rött och gult är det ju ingen revolution bara för att de råkat köra lite albino =)
Gonzo, hojta innan ni drar till Verde så ska jag truga på dig en guidebok. Har ni varit hos sköna flintskallen vid masthugget och kirrat visum? Åh vilka stjärtar ni är, jag vill med. När dras det?
Baldrick – drink my urine
-
hahaha blackadder rocks….
Looks better than the regular one I think… still saying that a slap in the face with a wet fish is better than a slap in the face with a brick though…
-
vi drar 6e dec-21. kommer nog bli ganska feta vågor. Hörde att puntapreta levererar 2-5 m. hur var det?
-
Gonzo, hojta innan ni drar till Verde så ska jag truga på dig en guidebok. Har ni varit hos sköna flintskallen vid masthugget och kirrat visum? Åh vilka stjärtar ni är, jag vill med. När dras det?
som sagt den 6-21 dec är vi i kap verde. kommer bli nice som fan.
vore riktigt bra med lite tips å trix.
visumet fixa jag igår över nätet.
det är väl bara till att boka. hosta upp 15 lax så häng på
eller låter det fel med vind å 28 grader på land och i hav fri mat fri sprit fria aktiviteter.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:grin: -
haha du är bara avundsjuk
men ditt knä är nog bra till dess så då kan du ju stå i abay å ta på dig en varm å god våtdräkt i 2 – 4 grader på land å i havet. kanske lite mysigt snöblandat regn med.
nu när jag tänker på det så skulle man stannat hemma kanske -
Hehe… Vi som har haft vita drakar någon gång vet också hur vita de är efter en vecka 🙂
Punta preta bryter ganska konstigt när den är så liten som 2m, men det finns en massa andra vågor runt omkring i sådana lägen. Tror någon sa att den kan bli helt upp till 8m, men då var den ovanligt stor… Kom ihåg att om du creamar i den vågen så blir du gnuggad mot lavasten! Jag blev lava-gnuggad för ett år sedan av en liten fjoll-våg som ligger ett stycke norr om PP och har fortfarande ärr! Inte att rekommendera.
Jag har en hel dvd med punta-preta tagningar som du kan få titta på (kite, surf o windsurf) men jag kan inte kopiera… Hjälp?
-
fasen den dvd måste du lyckas bränna tils ni kommer upp och invaderar vbg.
vill gotta mig i lite film innan jag åker -
gonzo;420948 wrote:fasen den dvd måste du lyckas bränna
Hehe. Låter krångligt. Men jag lovar att ta med den så kan vi kolla på den på laptopen på kvällen (i utbyte mot öl, såklart 😉 )
Logga in för att svara.