Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sett i A-Bay

• gonzo

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 16:21

ok det låter fint. jag får beställa hem en pall med öl nu då

• debkausf

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 18:17

Jag kan komma upp å hämta ölen på picupen, för du får väl inte in pallen i din lilla jeep!!!!!!

Förutom vitt är min favofärg kissegult så jag har alltså fått 2 nya drakar!! eller??

“De E Bara Kärringar Å Ungar Som Fryser”

• gonzo

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:25

jag binder ett rep i pallen å drar ner skiten så V8an får jobba lite. så du behöver inte lyfta av din diseltank som pryder din bil så fint. hehehe

• debkausf

Medlem
    10 oktober, 2007 vid 20:37

Min pappa sa till mig när jag fick körkort: Min son, se nu alltid till att ha med dig diesel så att det räcker till gibraltar o tillbaka för man vet aldrig vart vindarna för en…..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sett i A-Bay

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.