Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Severnesails 2006

• anonym-anvandare

Medlem
    15 september, 2005 vid 17:56

NICE!

• styret

Medlem
    15 september, 2005 vid 21:21

seriöst johan, och det här säjer jag inte bara för det är du, dom var fan det äckligaste jag ahr sett!

bra att det blev severne, då kan vi kanske använda bilderna jag tog för nån månad sen till nånting seriöst. tänkte söka mej in till den stora staden och ta fram dom nån dag i nästa vecka.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 september, 2005 vid 08:11

Det blir ju fel när bilderna klipps in till Surfzone. Den brunblaskiga färgen är bara en bakgrundsfärg på hemsidan och seglen har ju inte den färgen.

/NR

• styret

Medlem
    16 september, 2005 vid 08:15

jaha. okej. trodde att det bruna skulle vara guldmono. då hade det vart äckligt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Severnesails 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.