Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sexigt eller osmakligt?

• Sexigt eller osmakligt?

Publicerad av jesper_b på 16 maj, 2008 vid 12:32

Med svagt minne av vinterns megatråd om osmaklig reklam, dessutom ofta tysk, kan jag bara inte låta bil att posta en bild. Den är från tyska hotdistributörens hemsida. De tryckte upp gnuggtattueringsmärken med hotloggan och utlyste en tävling där man ska tatuera sig och skicka in en bild.

Vette 17 vad man ska tycka, men bilderna är i vart fall inskickade av kunder snarare än marknadsförare och det finns minst två kön representerade i de bilder som skickats in. Kanske något för alla?

En av mina favoriter är bifogad bild på lätt androgyne eller dandyaktiga supersexobjekt!

/Jesper B

duaneloken svarade 16 år, 11 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • gustav-s

Medlem
    16 maj, 2008 vid 12:34

Måste rösta på osmakligt. Det är det enda jag kan avgöra, spelar i fel lag för att se något sexigt i bilden.

• oscar

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:08

Vad tycker du om den här då Jeppe? Samme tyska importör…är det dacron och kevlarstingers de gör reklam för eller?

• jesper_b

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:08

Oscar: Det vet du redan!

Gustav: Vad stel du är då!

/JB

• pure

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:32

Jag passar på att citera Stakka Bo’s låt ’Here we go again’

”Here we go again… hmm mm la la” å så kan jag inte mer…

[youtube]IQR9bw-4R08[/youtube]

• surfslusken

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:53

@Oscar 465939 wrote:

Vad tycker du om den här då Jeppe? Samme tyska importör…är det dacron och kevlarstingers de gör reklam för eller?

Aaaaaahhhh……där kila de igen!! (flås…flämt..)

Inte utan anledning dom hete HOT Sails Maui!!

• dude

Medlem
    16 maj, 2008 vid 18:41

En bra ”sexig bild” måste lämna något åt fantasin. Bilden är lite väl syftande. Lite annorlunda och kreativ placering av loggorna skulle definitivt göra bilden smaklig!

• dude

Medlem
    16 maj, 2008 vid 18:42

En bra ”sexig bild” måste lämna något åt fantasin. Bilden är väl syftande. En annorlunda och mer kreativ placering av loggorna skulle definitivt göra bilden smaklig!

• blabussen

Medlem
    17 maj, 2008 vid 07:26

Den är ju inte sämre än den här..
    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=X5BKFLwh2DI[/YOUTUBE]

• dr-masse

Medlem
    17 maj, 2008 vid 09:44

Det här är sex för mig. Men det kanske bara är jag som har lite skruvad verklighetsuppfattning på den här konfen….

4a9447ad4f.jpg

• fnassel

Medlem
    18 maj, 2008 vid 15:02

@pure 465949 wrote:

Jag passar på att citera Stakka Bo’s låt ’Here we go again’

”Here we go again… hmm mm la la” å så kan jag inte mer…

[youtube]IQR9bw-4R08[/youtube]

Tänk att du hittade den där gamla slagdängan!
    Notera killen i grått och svart hatt (Oskar Franzén) Det är ju min kusin! Då måste ju jag nästan vara en kändis eller?!

• duaneloken

Medlem
    18 maj, 2008 vid 15:32
    Jesper_B;465917 wrote:
    Med svagt minne av vinterns megatråd om osmaklig reklam, dessutom ofta tysk, kan jag bara inte låta bil att posta en bild. Den är från tyska hotdistributörens hemsida. De tryckte upp gnuggtattueringsmärken med hotloggan och utlyste en tävling där man ska tatuera sig och skicka in en bild.

Vette 17 vad man ska tycka, men bilderna är i vart fall inskickade av kunder snarare än marknadsförare och det finns minst två kön representerade i de bilder som skickats in. Kanske något för alla?

En av mina favoriter är bifogad bild på lätt androgyne eller dandyaktiga supersexobjekt!

/Jesper B

Bra sug i blicken. Lite som mej då ju.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sexigt eller osmakligt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.