Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Shades or no shades
-
Davids wrote:Matthias wrote:gonzo wrote:fan är det så jävlas noga hur man ser ut på vattnet är du där ute för att ragga eller? Vad skulle man annars göra på vattnet? apperence is everything, nuff säd!
word:)
Jodå som sagt, viktigt hur man ser ut på vattnet…… NOT!
-
bohm wrote:I sommras såg jag en snubbe som hade en hjälm med mörkt visir som han kunde fälla ner och som gick ner en bit på ansiktet. Han hade dessutom camelback på ryggen, handskar där fingertopparna var avklippta och långa surfpants utanpå våtdräkten….
just de ja… han pratade tyska också….
Jo du jag såg honnom också och det var nog en av de första gångerna som han var ute också.Men…..generellt tycker jag inte det spellar någon roll vad man har på sig, hjälm, flytväst eller inte det spelar ingen roll. Med några häftiga moves så är där inte många som kommer att komentera vad du har på dig eller vad du kitar med. 😉
-
Enlighted wrote:Davids wrote:Matthias wrote:gonzo wrote:fan är det så jävlas noga hur man ser ut på vattnet är du där ute för att ragga eller? Vad skulle man annars göra på vattnet? apperence is everything, nuff säd!
word:)
Jodå som sagt, viktigt hur man ser ut på vattnet…… NOT!
Hur jävla attraktiv är man klädd i gummi? Det finns ord för såna som tänder på sånt
-
shades och shorts är det sjukt fett… kan man kita utan dessa två beståndsdelar???
-
jag trodde det va tystlåtna killar i boa som fått kite att framstå fjolligt.
-
vem fan byr sig hur det ser ut för andra, bara idioter som klär sig som dom tror att det skall va o hur det ska se ut om man är som en RIKTIG surfare….. det är NI som aldrig fått kännslan av ren glädje som vi är ute efter. blääääääää vad trött man blir.
usch arga rädda osäktra jävla fykkers, hehehehe
här kommer en stilguide
-
vill nämna att Hi8 på sissta bilden är till salu, högsta budet gäller.. Ok peas OUT BigWendsday och BeachBoys yiiiiiihaaaaa
-
Matthias wrote:enlighted, de e sånna som du som gör att kiting har blivit en nördsport. sluta kita e du snäll.
Jag håller helt med. Att skydda ögonen måste vara det mest överskattade i det nya milenniet (efter Table Mate alltså). Jag har spenderat eftermiddagen på en bilverkstad och skrattat åt alla grease monkeys som använder svetshjälm då de svetsar och donar. Nötter! Vilka tror de att de är egentligen? Imorgon ska jag till tandläkaren och laga ett hål så jag kan garva åt munskyddsmuppen med sitt dorkvisir och sen blir det till att spendera nyår i tärnafjällen och skratta åt dumskallar som använder goggles i backen.
Logga in för att svara.