Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SharkAttack!!
-
Efter att ha läst igenom inläggen skäms jag över att vara Svensk. Vara rädd för hajar!?! Det var det löjligaste jag hört. Att en tysk som inte kunde segla blivit uppkäkad av en haj efter att ha svalt 100 liter vitvatten är väl inget att säga om. Det kallas återvinning.
250 personer i snitt dör varje år av kokosnötter som trillar ner och träffar skallen. Minsta barnunge kan räkna ut att det är alltså betydligt säkrare att ligga i vattnet och plaska än att sitta och sola under en kokospalm. För att inte tala om bilkörning i vissa delar av världen.
Till er som hatar hajar kan jag bara säga: Vilka var där först?
Så är det!
-
vadå??? om en haj skulle käka upp dig så dör du lycklit!!!
inget att klaga på… -
Ok visst om man blir surfburgare åt en 6,5 meter lång vithaj då bli man ju typ surf-martyr å får komma i TV4 å allt speciellt om man lyckas bli en typ värdemeny vid typ Vilshärad.
Men blir man bara surfburgare åt en sunkig 2.1 meter lång hammarhaj utanför Costa Teguise………………… näääe då skulle jag mycket hellre vilja bli begravd tillsammans med min älskade Axxis, ett sprillans Diablo och en grym rysk Gepard med sydafrikansk ljuddämpare……………ääää ja typ ap-ball??
Fast å andra sidan har ju antalet schyssta surf-pryldiskussioner ebbat ut totalt här so who caresIT suger som vanligt för det blir alltid total entropi förr eller senare…. fast varför kämpa emot
No-Nose forever….elsewhere in the future.
-
Tror jag ska börja producera en ny slags fena “the shark killer fin” vass som ett rakblad med hullingar som riktigt fläker upp huden på hajen så att alla fega djä-lar vågar attakera istället för fly.
-
Kanon, säg till när den finns och vad den kostar så köper jag flera.
Logga in för att svara.