• dirk_diggler

Medlem
    25 november, 2004 vid 14:30

nä, bodde nårra kilometer därifrån. vi hade grejorna på centret (kosta 40euro för en vecka) åsså tog vi bussen dit. kosta 2euro och tog 10min ungefär. vet faktiskt inte om det finns svenska charter med boende där confused.gif en sak e säkert, de kostar nog en del allafall.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 december, 2004 vid 11:15

Ok, var i Sharm en vecka och det blåste bra hela tiden 8-12 meter, möjligen en dag utan vind. Det blåste också som jag antog rakt sydlig vind. Dock låg stranden “Coral Beach” (som tillhörde hotellet) så öster var rakt ut. Åker man sista minuten m Detur så hamnar man antagligen på det hotellet med inflygningar rakt ovanför (5 min till flygplatsen). Kanon
    Nic

• anonym-anvandare

Medlem
    14 december, 2004 vid 01:04

…nordlig vind menar jag (ung. som i Hurgada), alltså sideshore i viken. Hotellet heter Gardenia Plaza (där Detur lägger alla sista minutengäster).
    Nic

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.