Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Shaving the general butt area….
-
Ok, I tried using the sexwax, it smells really nice, and I have had it on for a few days now, but nothing seems to be happening.. am I doing it wrong?
-
@skotten 363092 wrote:
Ok, I tried using the sexwax, it smells really nice, and I have had it on for a few days now, but nothing seems to be happening.. am I doing it wrong?
haha.. wax on-wax off funkar nog bäst på glasfiber i det fallet…
Testa brasilian vetja. Det är najs -
-
Hehe, klockren ju. Håriga kiwis och persika. Symboliken är total! The optical inch!
-
Cykel proffsen under iaf 60-70 talet tog någon skit på benen, så att allt hår försvann. Känner en som gjorde detta, hans hårväxt på benen kom aldrig tillbaka..Förstår inte alls varför det blev förbjudet..
-
Men for fan det maste vara hur gammalt som helst!! e det nu ni borjar
hahaha man ska kanske borja kita eller kanske aka son dar monoski det verkar coolt -
haha.. ni är ju helt sjuka!! hahaha.. vilket ämne! hahaa…
-
callekuling;363163 wrote:Cykel proffsen under iaf 60-70 talet tog någon skit på benen, så att allt hår försvann. Känner en som gjorde detta, hans hårväxt på benen kom aldrig tillbaka..Förstår inte alls varför det blev förbjudet..
Ja men det låter intressant, är det någon som vet vad det är så säg till mig,
och är det i så fall något man kan bada i? -
Dont worry Sus, you are gonna see more than a few hairy arses over the summer, we are all used to it, so ya dont need to worry about all that shaving stuff…. 😛
Tony
-
Haha tack Tony…
Det låter bra att det inte bara är jag som kommer att springa och visa upp min ludna kropp på stranden i sommar.
Vi får väl starta en stödgrupp för folk som vägrar epilera… -
nah, a nosetrimmer wont do it, maybe I need something a little more…. well I dunno… petrol driven??
Logga in för att svara.