Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Shaving the general butt area….

• hugeo

Medlem
    13 februari, 2007 vid 09:42

amen, min poalres flickvän brukade ställa upp för honom, fast hon blev iofs lite skadad efter det förhållandet

• fifi

Medlem
    13 februari, 2007 vid 14:00

epilator boys:)

• skotten

Medlem
    13 februari, 2007 vid 14:02

yeah epilator seems like a nice option, lets talk about logistics now… what is the best way access the relivant areas?? any tips?? on foot on the toilet??? squatting over a mirror???

• edorf

Medlem
    13 februari, 2007 vid 16:32

nej,, sånt ska man inte göra själv.. låt någon annan göra jobbet

• jockster

Medlem
    13 februari, 2007 vid 16:52

Vilka kärringar ni är! Silvertejp gott folk är lösningen på allt!
    896.115.jpg

• jonaish

Medlem
    13 februari, 2007 vid 17:20

come on lite piccs!
    eftersom tjejerna på detta formu inte vågar fråga, tar jag sasken i egna händer…ge oss bilder!

• alex_

Medlem
    13 februari, 2007 vid 17:47

magic bullet är bra till riktigt svåra fall! finns en hel tråd om det i ert offtopicforum 😛

• alex_

Medlem
    13 februari, 2007 vid 17:50

Du är S J U K i huvudet! Varför i helvete vill du se bilder på håriga mäns håriga arslen?

• sus

Medlem
    13 februari, 2007 vid 18:11

Mmmmm silvertejp räddningen på alla i lands problem….
    Det fungerar faktiskt, testade det på min føre detta… Håret runt hand och fotleder är fortfarande väck…
    Någon som behøver hjälp så ar det bara att säga till. Lovar att dra bort det sakta och førsiktigt 😉

• lars_m

Medlem
    13 februari, 2007 vid 18:18

@skotten 364938 wrote:

yeah epilator seems like a nice option, lets talk about logistics now… what is the best way access the relivant areas?? any tips?? on foot on the toilet??? squatting over a mirror???

There are two important aspects that need not be missed:

1) The plesure of it all. No need to be explicit about the obvious. However… Ahhhh… Nothing like the sight of your bum loosing its fur.

2) The functional perspective. You want your bum to be as smooth as… well, really smooth and shiny. And with as little trouble as possible.

In both cases, squatting over the mirror seems the way to go. You get to view the beauty first hand, as well being able to observe any missed spots.
    The result must then logically, by the method of simple deduction, be a shiny and fur-free bum, that you can proudly flash on the beach.

• jonaish

Medlem
    13 februari, 2007 vid 18:35

@Alex_ 364971 wrote:

Du är S J U K i huvudet! Varför i helvete vill du se bilder på håriga mäns håriga arslen?

hahaha….blev du svartsjuk nu bara för jag inte fråga dig gumman!

Jag tänkte faktiskt på de blyga flickorna här! ååå eftersom du reagerade som du gjorde så måste de ju betyda att du är en flicka 😉

http://andurs.wordpress.com/2006/08/29/jag-har-vaxat-min-rumpa

/ Baron

• jockster

Medlem
    13 februari, 2007 vid 19:21

O fy fan!

Frågan är vad som är läskigast, att se bilden, eller att veta att du har ägnat tid på att leta upp den på google, för jag antar väl att det inte är du iallafall 🙂

• jonaish

Medlem
    13 februari, 2007 vid 20:18

@Kagasuka 364992 wrote:

O fy fan!

Frågan är vad som är läskigast, att se bilden, eller att veta att du har ägnat tid på att leta upp den på google, för jag antar väl att det inte är du iallafall 🙂

Seriöst!

Varför är det läskigt att se någons röv? Ååå yäss, jag hitta bilderna på google å det tog mig typ 2 min! Så det är INTE min röv (tyvärr tjejer, min ser bättre ut) 😉

• sus

Medlem
    13 februari, 2007 vid 21:17
    jonaish;364999 wrote:
    Seriöst!

Varför är det läskigt att se någons röv? Ååå yäss, jag hitta bilderna på google å det tog mig typ 2 min! Så det är INTE min röv (tyvärr tjejer, min ser bättre ut) 😉

Ja det är väl upp till bevis då :smirk:

• krillan82

Medlem
    13 februari, 2007 vid 21:43

@Fifi 364937 wrote:

epilator boys:)

Är du rent jevla galen. prova det på hakan en gång FYY FAAAAAAAN säger jag bara

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Shaving the general butt area….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.