Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Shaving the general butt area….
-
@Krillan82 365012 wrote:
Är du rent jevla galen. prova det på hakan en gång FYY FAAAAAAAN säger jag bara
Va det så skönt!
FAN oxå, då måste jag testa de någon gång!
-
@Krillan82 365012 wrote:
Är du rent jevla galen. prova det på hakan en gång FYY FAAAAAAAN säger jag bara
körde du epilator i skägget? du e ju tokig…
-
@jonaish 364999 wrote:
Seriöst!
Varför är det läskigt att se någons röv? Ååå yäss, jag hitta bilderna på google å det tog mig typ 2 min! Så det är INTE min röv (tyvärr tjejer, min ser bättre ut) 😉
Just det! Två minuter av ditt liv har du dedikerat till att lägga upp en bild här, mitt på surfzone, på någon annans röv. Inte ens din egen. Det är läskigt! 😉
-
@Kagasuka 365020 wrote:
Just det! Två minuter av ditt liv har du dedikerat till att lägga upp en bild här, mitt på surfzone, på någon annans röv. Inte ens din egen. Det är läskigt! 😉
jaja 😀
@Sus 365006 wrote:
Ja det är väl upp till bevis då :smirk:
hahaha…..ja! Det är bara att komma, du vet var jag bor va? 😉
-
ok fuckers.. the epilator brought a tear to my eye… but now the hair is back….
What are you guys all doing so that your butthair isnt sticking out the bottom of the shorts??
-
skotten;388799 wrote:ok fuckers.. the epilator brought a tear to my eye… but now the hair is back….
What are you guys all doing so that your butthair isnt sticking out the bottom of the shorts??
DDT och napalm är enda permanenta lösningen.
-
@skotten 388799 wrote:
ok fuckers.. the epilator brought a tear to my eye… but now the hair is back….
Fläta håret och knyt sedan fast flätan i valfri detalj i valfritt skrev (preferably your own).
-
Ok, jag kan väl erkänna att jag har ca 2 års erfarenhet utav det här så att…
I början är det lite stickigt men man vänjer sig efter ett tag. Jag känner nästan aldrig av det nu mer men jag minns att det skavde och var besvärligt i början.El trimmers vet jag inte, är lite orolig att den skulle kunna trassla in sig i pungen men damhyvlar fungerar utmärkt för dom tar lite mjukare och är avsedda för kroppen till skillnad från ansikts hyvlar som jag inte alls tycker fungerar nå bra.
Jadu skotten, i början kanske du behöver en spegel men efter ett tag så går det på rutin och är inga problem.
Men det är skönt att vara nyrakad och len :tongue:
-
ok tried the razor/mirror method… shit I was nearly sick…
The guys told me the other day that I had the arse of a hairy bear and it was time again… anyone tried the electric trimmer?? seems aLOT easier.. and the GF wasnt too please that I had used a whole pack of her razors to shave my arse and balls.
-
shit fyra sidors läsning om rövhår. Det här är ju seffo på hög nivå.. Det gillar vi. Hahaha
Epilator är farliga saker. Har provat. Man dör nästan.
Jag har en idé. Tjejer har ju sånt där tabort hår på benagrejs.. Vad heter det nu. Det borde funka?
-
@skejtar_henke 402400 wrote:
Jag har en idé. Tjejer har ju sånt där tabort hår på benagrejs.. Vad heter det nu. Det borde funka?
Det heter vax och gör pungen tre decimeter längre om det används på den delen av kroppen.
-
Nej inte vax…. Tror det heter veet. Den skonsamma vaxet typ
Logga in för att svara.