Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Shaving the general butt area….

• cougar

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 22:05

hmm på ett sådant här forum flödande av testosteron hade man kanske snarare kunnat vänta sig hyllningar till manlig ludenhet… Ni kanske kan dela med er av alla era tips till varandra på er killar-kan-helg? 😉 Blanda bara inte in rom, kan bara sluta illa…..

• sourra

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 22:05

Ahaa, sånt jox. Det körde jag på bringan en gång. Håret blir som små gummiband som man drar av med en skrapa. Resultatet blir som när man rakar men man slipper att det blir irriterat och jävligt när det växer ut igen.

• skejtar_henke

Medlem
    2 augusti, 2007 vid 22:10

Ja precis.. Det är ju klockrent till dig skotten.

Att detskulle var jag som kom på det. Det hade ingen kunnt tro..!!!!!!!!

• skotten

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 02:14

@jockster 365020 wrote:

Just det! Två minuter av ditt liv har du dedikerat till att lägga upp en bild här, mitt på surfzone, på någon annans röv. Inte ens din egen. Det är läskigt! 😉

haha jockster (Skottish joke?) You stole my EH logo that I spent hours making!!

Nice to have a Fanclub though….

EDIT – Hugo just saw my hairy Pung hanging out of my shorts, said we should post a pic… maybe it would give more of a strategical advantage to those giving advice??

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Shaving the general butt area….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.