Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shitbay 29 Juli

• Shitbay 29 Juli

Publicerad av hakman på 30 juli, 2007 vid 10:32

Min flickvän tog ett par feta bilder när Fiskebäcks freestylesektion rockade. Det seglades 4.0-4.2 och det laddades allt från spockar till burners.

fj69 svarade 17 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • militaren

Medlem
    30 juli, 2007 vid 16:40

såg ju riktigt trevligt ut

• danneman

Medlem
    30 juli, 2007 vid 16:47

kan meddela att det sög!

Spana in sista bilden råsa gult segel gissa seglaren!!

• kelso

Medlem
    30 juli, 2007 vid 17:20

Rosa-Gul är de nya heta färgerna. Alla kommer börja köra det nu när jag har dem:) De nya Naish-seglena är så grymma!

• kelso

Medlem
    30 juli, 2007 vid 17:49

Fanns fler som tog foton! Hade varit kul att se mer!

• marangen

Medlem
    30 juli, 2007 vid 23:12

FJ69 har nog lite bilder, kul att testa segla i Götet, var soft ställe! Jonsson ladda upp lite bilder på Hemliga Arnes sköna framåtförsök:)

• fj69

Medlem
    31 juli, 2007 vid 06:50

Yowza!

Jag tog en serie sköna bilder, men vete fan hur man postar dom på konfen! De måste förminskas ( RAW ) och jag har inget redigeringsprogram, men fina bilder blev det, speciellt på Stråhlen och Kelso som dock är makalöst dåliga på att segla rakt fram….De ska snurras kors och tvärs helst bak o fram!
    I denna stylish miljö kändes hetsen att prestera stor men vi levde upp till detta och lite till, stagvändningen satt – nästan, headdippen var stabil och grandfinal med jämfotahopp in i seglet rönte stor cred.

Denna dag serverades fisken varm.

F

• fj69

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 09:03

Ja då, verkar tekniken funka, “en gud vet vad on the rocks” serverad av Stråhlen……

Fredrik

• fj69

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 11:08

Och så något på dig Kelso – som tidigare ville se mer bilder, någon vecka innan 20070717,

Fredrik

• fj69

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 11:34

Och för att blidka dig marängen och hylla Johans “framåtanda”, visas följande från samma dag….

• simpa

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 17:28

sånt där vill vi se mer av!

• callep

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 17:44

ja har massa bilder från den dagen men ja orkar inte lägga upp om man måste förminska å sån skiiit

• marangen

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 21:23

@FJ69 401544 wrote:

Yowza!

Jag tog en serie sköna bilder, men vete fan hur man postar dom på konfen! De måste förminskas ( RAW ) och jag har inget redigeringsprogram, men fina bilder blev det, speciellt på Stråhlen och Kelso som dock är makalöst dåliga på att segla rakt fram….De ska snurras kors och tvärs helst bak o fram!
    I denna stylish miljö kändes hetsen att prestera stor men vi levde upp till detta och lite till, stagvändningen satt – nästan, headdippen var stabil och grandfinal med jämfotahopp in i seglet rönte stor cred.

Denna dag serverades fisken varm.

F

Bra plåtat Jonsson! Jag vet inte om du är bäst bakom bomen eller kameran;) Ehhh, jo förresten det vet jag…EN FRÅGA BARA, VAR E Marre Maräng Dunkerbeck????

• kelso

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 21:35

Feta bilder!! Kul att se!

• fj69

Medlem
    3 augusti, 2007 vid 21:58

tack skall ni ha, jo för dig marängen, fastnade du faktiskt på bild du med, tusenkronorsfrågan är dock bara om du kom upp på brädan igen
    efter att du hoppade av den……….

Fredrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shitbay 29 Juli

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.