Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shitbayreport

• Shitbayreport

Publicerad av fj69 på 14 oktober, 2008 vid 19:31

Kikade förbi fisken för att se om det var nån aktion, men det var lite tomt sånär som på – hör och häpna HAK, med side kick. Snygga spins och El yaque fingret i luften, är ovanor han lagt sig till med, en riktig posör, bra jobbat.

Nåväl jag tog lite bilder för den intresserade, ligger på Kulingvarning, nedan ett smakprov.

Tog bilderna från fiskebodens tak, vilket var att skåda döden i vitögat man är intre 20 längre. Konsten kräver dock sin tribut.

Fredrik

hakman svarade 16 år sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • hakman

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 07:46

Fan va du äger Fredrik!

Jag vill bara tala om, för dem som inte hyser något överdrivet intresse för fristilssegling, att dagens episod av Fiskebäckssåpan har en mycket humoristisk krydda. “En bild säger mer än tusen ord”, brukar man ju säga; men i detta fall är det nog symbiosen som gör det.

Om ni fortfarande inte är fullt övertygade, borde det faktum att regissören klättrade upp på taket av en fallfärdig sjöbod vara en anledning, mer än god nog.

Förövrigt har jag ett par nya hopp-och-glid 540-varianter (bla. bild 1), som inom kort kommer att utföras med brallorna vid knäna och alldeles för nära stenarna i Shitbay.

Fredrik: När det är marginella vindar nästa gång lovar jag att leverera högre procent på avslutade snurrar. Haha.

Håkman

• fj69

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 08:31

Gött mos, du HAK – du vänder väl på brädan i bland och skrapar bort algerna och bottenrosorna i bland…………prova blymönja med f´resten.

Rip it

F

• fnassel

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 11:00

Ah, Nu äntligen har boardisarna utanpå dräkten fått en mening!
    Det är för att höja ribban lite och göra tricken svårare med minskad smidighet som följd!
    Snyggt seglat grabbar.

• militaren

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 15:45

@Hak 508624 wrote:

Fan va du äger Fredrik!

Jag vill bara tala om, för dem som inte hyser något överdrivet intresse för fristilssegling, att dagens episod av Fiskebäckssåpan har en mycket humoristisk krydda. “En bild säger mer än tusen ord”, brukar man ju säga; men i detta fall är det nog symbiosen som gör det.

Om ni fortfarande inte är fullt övertygade, borde det faktum att regissören klättrade upp på taket av en fallfärdig sjöbod vara en anledning, mer än god nog.

Förövrigt har jag ett par nya hopp-och-glid 540-varianter (bla. bild 1), som inom kort kommer att utföras med brallorna vid knäna och alldeles för nära stenarna i Shitbay.

Fredrik: När det är marginella vindar nästa gång lovar jag att leverera högre procent på avslutade snurrar. Haha.

Håkman

dags att du skaffar en flickvän nu tycker jag 😉

• s66

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 15:53

fina skjorts!! E de samma som du hade på Öland?

• hakman

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 10:20

@S66 508713 wrote:

fina skjorts!! E de samma som du hade på Öland?

Hehe tack du. Yes, det är samma, men de faller isär bit för bit just nu. Den thailändska kvaliten håller vad den lovar.

• hakman

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 10:23

@Militären 508711 wrote:

dags att du skaffar en flickvän nu tycker jag 😉

Jag har ju min playmate!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shitbayreport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.