Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shopar runt Orlando

• Shopar runt Orlando

Publicerad av mexi_ på 26 mars, 2007 vid 05:52

Ska till Orlando med jobbet och tänkte se om man kunde få tag i en våtdräkt. Är det någon som vet om det finns några bra shopar i området?

mexi_ svarade 17 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • royn

Medlem
    26 mars, 2007 vid 10:52

Har för mig att det finns en kedja som heter “Ron Jons Surfshop”….tror den startades i Florida.

• imported_macts

Medlem
    26 mars, 2007 vid 16:01

Ställ en fråga på detta forum: http://groups.google.se/group/rec.windsurfing/topics?gvc=2&hl=sv

Där hänger många jänkare.

• surfslusken

Medlem
    26 mars, 2007 vid 17:46

Försök o hinna svänga bort till Daytona Beach när du e I Orlando. Där finns Ron Jon, Big Kahuna o ett helt gäng surf shopar till. Köpte ett våt ställ där för många år sen, va riktigt billigt. Sen åkte vi till Orlando för där ligger ungefär lika många “nudie bars” som de finns surfshopar i Daytona Beach.
    Hmmmm….. kan de va därför som så många firma resor går just dit???

• mexi_

Medlem
    27 mars, 2007 vid 06:56

Tack för svaren, nudie bars hade jag ingen aning om när jag planerade resan……;-)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shopar runt Orlando

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.