-
Shoppar i skåne?
Nu när alla snackar om shopar. Vad hittar man här nere i skåne??? Ni har ju sån himmla lyx där uppe vid Ggb där finns det ju surfshoppar runt varje hörn…
/Vilsen
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Shoppar i skåne?
Nu när alla snackar om shopar. Vad hittar man här nere i skåne??? Ni har ju sån himmla lyx där uppe vid Ggb där finns det ju surfshoppar runt varje hörn…
/Vilsen
Japp det finns det!!!
0704-672844 eller surfersworkshop@hotmail.com
Snart kommer hemsidan på http://www.surfersworkshop.com
håll ut…
Surfers Workshop Malmö
var finns ni? skulle behöva nya handskar men vill inte beställa, vill prova och se vad jag köper. Jag bor i lund.
Tacka vet jag min lokala surfhandlare…..I varberg.!
(011)///J.S.
Kolla in LBWS hemsida, de har länkar till nästan alla tillverkare, shoppar, tidningar, klubbar osv. Hoppas du hittar vad du söker. http://www.lbws.com
Skitbra!!!
på tiden att en viss surfshop får lite konkurans i Malmö…
/vilsen
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Shoppar i skåne?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.