Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shorts över våtdräkten?

• raggarn

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 22:24

Ok pågar…..
    jag har en idé på ett cool´t kit
    recept : 1. inhandla karlssons klister el dylikt
    2. köp på buttricks el mosvarande 1 par party-lösbröst
    ni vet den billiga mod. i plast
    3. leta fram coola surfshorts helst neon-färg
    skrid till verket
    1.klipp av nipplarná på plast-boobsen
    2. klistra ihop boobsen med baksidan av neonbrallorna, på insidan alltså, bara halvägs ner i shortsen
    3.låt torka och dra på dig surfgummit kliv därefter i shortsen och ut och rippa

nu kommer det att se ut som “Watertouch” va inne på;
    att halva sketeböja är framme shocked.gif blush.gif shocked.gif grin.gif

nu kommer kite´arna att trassla ihop sina linor när dom ser dig grin.gif grin.gif

alltså klipp o klistra med Bengt “hajk”Alsterlid..eller vad han nu heter
    mvh raggarna

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 08:27

Det är bara bögiga wakeboardare som kör med sånt fånigt. Speciellt de tävlande är extremt skrockfulla och kan inte köra annars. Själv har jag börjat köra med en plastuggla högts upp på masttoppen och en gammal skeppsklocka i grenen. Jag kan inte tävla annars.

• sirjohnirie

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 11:20

Okej, så det är alltså wakarna som smittat av sig på kitarna och som är på väg att inspirera oss ws… Nä, nån motta får d va crazy.gif
    Förresten, vilka är kitarna närmast släkt med? wakeboardare eller wsurfare? Jag röstar på ws.
    Nu jävlar ska det ut å ösas, ledig sön, mån, tis! grin.gif laugh.gif tongue.gif grin.gif wink.gif

• zehlertz

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 13:07

helt rätt niklas!!!

man har på sig vad man vill, o ska d klagas på det så varför vara anonym?!

ta z till exempel…han kör ofta med shorts utanpå dräkten…av den anledningen att han har ett hål i dräkten stort nog att han inte behöver ta av sig dräkten varken om han behöver skita eller pissa…

ses i fiskebäck…m shorts!!

du missa en go dag i fredags föresten!

* o jag vet att jag missar massa surf just nu….*

• luwa1

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 18:39

Niklas + alla övriga “shortsenutanpåvåtdräktenkillar”
    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag trampat alla de som lider av “shortsenutanpåvåtdräkten” syndromet på tårna och lovar härmed att alltid blunda när jag möter någon på vattnet med denna utstyrsel(allt för att slippa se skiten) Risken för en kollision ökar ju givetvis men det får man väl leva med.
    En annan sak som gjort att jag legat sömnlös en längre tid är att du känner dig trakasserad av mig som “anonym” användare och hoppas härmed att det känns bättre för dig i och med att jag loggat in.
    Till sist ett tips till alla “shortsenutanpåvåtdräktenkillar”
    -det blåser på månen!

Hälsningar Johan

• jeppe

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 19:27

För en som har lite dålig koll? på trenden “shorts utanpå våtdräkten”. Vad har man på sig innanför dräkten? Kallingar eller kör man blankt?

Min första tanke som slog mig när jag såg inlägget, var att man måste ha vart bakfull eller liknande och råkat klivit i shortsen efter man fått på sig våtdräkten och inte tvärtom.

Men sen såg jag ju att det var ju trendigt, så då återkommer jag till frågan om man har ett par shorts till innanför eller? Fasen vilket stort arsel man skulle få…haha. grin.gif grin.gif smile.gif

• sirjohnirie

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 22:50

Immer italiano! wink.gif Dvs inget..

• anders_hoffman

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 09:51

Själv kör jag med den såkallade bögbralle-stilen. Jag köpte ett par tajta badbrax i samma stuk som ett par boxershorts på hm för 59 spänn eller nåt sånt. Och inte fan ser väl nån dom innanför dräkten, problemet kan vara när man byter om osv.. men det är en annan historia..

/Anders

• calle_b

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 11:41

Det beror juh på om man har pinkat in sin våtis?
    Har man det ska man köra badbrallor, annars kliar de på skinkorna något helt grönjävligt.
    Mycket äckligt och påfrestande under surfet.
    Varför, o varfö kan dom inte styra upp nån grym gylf på våtisen?? Skulle va så shysst!
    I teorin så behöver man ju inte ens kliva upp på land, utan dra ner den o hala ut “Jönsson” ur våtisen.
    Hur smidigt som helst, förrutom att gylfen kanse klämmer åt
    på ställen som kanske inte ska bli klämda?

Jaja. Eftersom jag själv har minne som en guldfisk och
    tyvärr inte har lyckats klämma in badshortsen på checklistan
    ännuuuuu, så blir det för d mesta boxershortsen….. Eller inget alls, eller om jag kom ihåg, badbyxorna…..

Ha d gött!

• nordgren

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 17:15

Hehe vilken ide! Då är det bara att köra val-stilen när man ska pinka, ryggsim och simma upp mot vinden! Hohohohoo grin.gif wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Shorts över våtdräkten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.