Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Side shore Torö om några timmar

• Side shore Torö om några timmar

Publicerad av jesper_b på 13 januari, 2008 vid 01:41

Någon som känner för det? Beroende på hur min förkylning känns när jag vaknar om sådär 5 timmar drar jag ner. Får jag sällskap?

/Jesper

dala-lama svarade 16 år, 10 månader sedan 13 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    13 januari, 2008 vid 03:28

To bad blomman, dax å nyktra till.
    men kjelleito kör ju dubbelt på hawaii

• rasmus_w

Medlem
    13 januari, 2008 vid 07:49

Ja du får sällskap.

• per_m

Medlem
    13 januari, 2008 vid 14:14

…men då fortsätter jag att torka upp kräk här hemma…..
    rapport behöver jag väl knappast be om strålande sol, mycket vind i alla fall här i stan…

• jesper_b

Medlem
    13 januari, 2008 vid 17:17

Jag var tyvärr allt för sjuk för att kunna komma ner och njuta idag. Fasen vad fint väder där ute – måste varit hur fint som helst? /Jesper B

• robin

Medlem
    13 januari, 2008 vid 17:44

@Jesper_B 438344 wrote:

Jag var tyvärr allt för sjuk för att kunna komma ner och njuta idag. Fasen vad fint väder där ute – måste varit hur fint som helst? /Jesper B

Det var fantastiskt fint. Jag, Dude, Dalailama var där och Rasmus W dök upp när vi började plocka ihop. Soligt, mycket vind, sideshore och hyfsat stora set. Får se om Niklas orkar lägga ut lite bilder.

• svenne

Medlem
    13 januari, 2008 vid 18:48

Jag var ute en sväng och kollade läget. Dunderväder men lite knapert med vind på e.m. Du hade nog haft kul med SUP:en i alla fall. 🙂

Well, get the fact: Måste skaffa större grejjer…

• ola_p

Medlem
    13 januari, 2008 vid 20:17

Hmm, ett 400/2.8?

• gurra1978

Medlem
    13 januari, 2008 vid 20:29
    Svenne;438362 wrote:
    Well, get the fact: Måste skaffa större grejjer…

Om du ska ta bilder av andras utrustningar behöver du nog inte skaffa större grejor 😉 Du hade väl i alla fall förståndet att åtminstone ta en bild på vad som skedde på vattnet? Få se den nu :laugh:

• hipshot

Medlem
    13 januari, 2008 vid 21:46

Japp, det är en 400/2.8, med en 1Ds Mark III…

Är inte lika välutrustad, i nästa liv kanske.

Vi kom lite sent, vid 13.30-hugget. Då var det tre, sedan en surfare i vattnet. Som tyvärr gav upp en halvtimme innan solnedgång, vi hade hoppats på lite surfbilder med en eldröd sol i våghöjd.

http://egnell.eu/Toro_080113/

Simma lugnt,

//P

• svenne

Medlem
    13 januari, 2008 vid 21:55

Ah! Han fick en våg till slut, den stackarn!
    Den mest actionfyllda bilden jag tog idag var väl… …typ… …eeh… …den här. 😀

• dude

Medlem
    14 januari, 2008 vid 11:29

Soluppgången var fantasktisk! Och med fyllt drag i 4.7 o liten vågis var det riktigt kul att ha drag i seglet efter toppsvängen 🙂

Det blev lite bilder efter nio då det var 5.3. Bilderna är hemma och jag ska nog kunna lägga in en eller två bilder.
    |
    V
    Frågan är, måste jag croppa bilderna (ca 3 mb) före jag kör attatch här på konfen? …har ingen fungerande Photoshop…

• hipshot

Medlem
    14 januari, 2008 vid 12:23

Japp, ngn slags crop behövs nog. I avsaknad av Photoshop kan jag rekommendera

http://www.irfanview.com/

Gratis och bra! Med det kan du croppa och göra massa andra grejer.

/P

• dude

Medlem
    14 januari, 2008 vid 14:25

Tack, …måste bara hitta en snabb lösning! 🙂

• svenne

Medlem
    14 januari, 2008 vid 16:13

Eller Gimp, inte alls lika vasst som PS, men räcker långt.

• dude

Medlem
    14 januari, 2008 vid 19:18

Ok! Här är några bilder från den grymmesköna dagen igår. Lite felinställd vitbalans är det, men det går nog att se ändå… 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Side shore Torö om några timmar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.