Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Side shore Torö om några timmar
-
Side shore Torö om några timmar
Publicerad av jesper_b på 13 januari, 2008 vid 01:41Någon som känner för det? Beroende på hur min förkylning känns när jag vaknar om sådär 5 timmar drar jag ner. Får jag sällskap?
/Jesper
dala-lama svarade 16 år, 10 månader sedan 13 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Oregistrerad
Gäst13 januari, 2008 vid 03:28To bad blomman, dax å nyktra till.
men kjelleito kör ju dubbelt på hawaii -
…men då fortsätter jag att torka upp kräk här hemma…..
rapport behöver jag väl knappast be om strålande sol, mycket vind i alla fall här i stan… -
Jag var tyvärr allt för sjuk för att kunna komma ner och njuta idag. Fasen vad fint väder där ute – måste varit hur fint som helst? /Jesper B
-
@Jesper_B 438344 wrote:
Jag var tyvärr allt för sjuk för att kunna komma ner och njuta idag. Fasen vad fint väder där ute – måste varit hur fint som helst? /Jesper B
Det var fantastiskt fint. Jag, Dude, Dalailama var där och Rasmus W dök upp när vi började plocka ihop. Soligt, mycket vind, sideshore och hyfsat stora set. Får se om Niklas orkar lägga ut lite bilder.
-
Jag var ute en sväng och kollade läget. Dunderväder men lite knapert med vind på e.m. Du hade nog haft kul med SUP:en i alla fall. 🙂
Well, get the fact: Måste skaffa större grejjer…
-
Svenne;438362 wrote:Well, get the fact: Måste skaffa större grejjer…
Om du ska ta bilder av andras utrustningar behöver du nog inte skaffa större grejor 😉 Du hade väl i alla fall förståndet att åtminstone ta en bild på vad som skedde på vattnet? Få se den nu :laugh:
-
Japp, det är en 400/2.8, med en 1Ds Mark III…
Är inte lika välutrustad, i nästa liv kanske.
Vi kom lite sent, vid 13.30-hugget. Då var det tre, sedan en surfare i vattnet. Som tyvärr gav upp en halvtimme innan solnedgång, vi hade hoppats på lite surfbilder med en eldröd sol i våghöjd.
Simma lugnt,
//P
-
Ah! Han fick en våg till slut, den stackarn!
Den mest actionfyllda bilden jag tog idag var väl… …typ… …eeh… …den här. 😀 -
Soluppgången var fantasktisk! Och med fyllt drag i 4.7 o liten vågis var det riktigt kul att ha drag i seglet efter toppsvängen 🙂
Det blev lite bilder efter nio då det var 5.3. Bilderna är hemma och jag ska nog kunna lägga in en eller två bilder.
|
V
Frågan är, måste jag croppa bilderna (ca 3 mb) före jag kör attatch här på konfen? …har ingen fungerande Photoshop… -
Japp, ngn slags crop behövs nog. I avsaknad av Photoshop kan jag rekommendera
Gratis och bra! Med det kan du croppa och göra massa andra grejer.
/P
-
Ok! Här är några bilder från den grymmesköna dagen igår. Lite felinställd vitbalans är det, men det går nog att se ändå… 🙂
Logga in för att svara.