Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Side shore Torö om några timmar

• robin

Medlem
    14 januari, 2008 vid 22:36

@dude 438539 wrote:

Ok! Här är några bilder från den grymmesköna dagen igår. Lite felinställd vitbalans är det, men det går nog att se ändå… 🙂

Den första och sista bilden är helfina! Kom jag med på någon bild eller tappade jag för mycket höjd? Kanske någon bild på när jag släpar mina grejor på stranden i motvind;-)

• svenne

Medlem
    14 januari, 2008 vid 23:15

Den här gillar jag som f*n, med fel vitbalans. Blir skönt abstrakt!
    [img]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=32254&d=1200338272[/img]

• ola-h

Medlem
    15 januari, 2008 vid 08:07

Skulle varit ett superfreak på bilden, då skulle det sett ut som en gammal solblekt paperskopia från 80-talet.

Men jag gillar också bilden.

• fjant

Medlem
    15 januari, 2008 vid 14:41

Vitbalansa mig hit och vitbalansa mig dit, jag har altid nåt fel på balansen på Torö!!! 🙂
    Det sköna med den där bilden är väl mest att fokus är på vattnet, och surfaren ligger ur focus i bakgrunden. Grymt läckert!

Hoppas det kommer fler torö-dagar, måste rycka upp mig ur lat-träsket…

/Fjant

• irieman

Medlem
    16 januari, 2008 vid 13:48

@Fjant 438662 wrote:

Vitbalansa mig hit och vitbalansa mig dit, jag har altid nåt fel på balansen på Torö!!! 🙂
    Det sköna med den där bilden är väl mest att fokus är på vattnet, och surfaren ligger ur focus i bakgrunden. Grymt läckert!

Hoppas det kommer fler torö-dagar, måste rycka upp mig ur lat-träsket…

/Fjant

Håller med!

Just att fokus är på vattensplashet gör att bilden blir jäkligt läcker!

Irie Man

• dude

Medlem
    16 januari, 2008 vid 14:56

Vi får tacka Dala lama för den bilden, en riktig proffsfotograf visar det sig! 😀 Tack för bilden Per!

IrieMan;438834 wrote:
    Håller med!

Just att fokus är på vattensplashet gör att bilden blir jäkligt läcker!

Irie Man

• dala-lama

Medlem
    17 januari, 2008 vid 19:29

Tack Nicklas!
    Ett solklart fall av “art by accident”
    Tyvärr

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Side shore Torö om några timmar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.