Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Side shore Torö om några timmar
-
@dude 438539 wrote:
Ok! Här är några bilder från den grymmesköna dagen igår. Lite felinställd vitbalans är det, men det går nog att se ändå… 🙂
Den första och sista bilden är helfina! Kom jag med på någon bild eller tappade jag för mycket höjd? Kanske någon bild på när jag släpar mina grejor på stranden i motvind;-)
-
Den här gillar jag som f*n, med fel vitbalans. Blir skönt abstrakt!
[img]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=32254&d=1200338272[/img] -
Skulle varit ett superfreak på bilden, då skulle det sett ut som en gammal solblekt paperskopia från 80-talet.
Men jag gillar också bilden.
-
Vitbalansa mig hit och vitbalansa mig dit, jag har altid nåt fel på balansen på Torö!!! 🙂
Det sköna med den där bilden är väl mest att fokus är på vattnet, och surfaren ligger ur focus i bakgrunden. Grymt läckert!Hoppas det kommer fler torö-dagar, måste rycka upp mig ur lat-träsket…
/Fjant
-
@Fjant 438662 wrote:
Vitbalansa mig hit och vitbalansa mig dit, jag har altid nåt fel på balansen på Torö!!! 🙂
Det sköna med den där bilden är väl mest att fokus är på vattnet, och surfaren ligger ur focus i bakgrunden. Grymt läckert!Hoppas det kommer fler torö-dagar, måste rycka upp mig ur lat-träsket…
/Fjant
Håller med!
Just att fokus är på vattensplashet gör att bilden blir jäkligt läcker!
Irie Man
-
Vi får tacka Dala lama för den bilden, en riktig proffsfotograf visar det sig! 😀 Tack för bilden Per!
IrieMan;438834 wrote:Håller med!Just att fokus är på vattensplashet gör att bilden blir jäkligt läcker!
Irie Man
-
Tack Nicklas!
Ett solklart fall av “art by accident”
Tyvärr
Logga in för att svara.