Senaste nytt Forums Sidfenor?

• Sidfenor?

Publicerad av donpedro på 19 september, 2003 vid 19:01

Tjenare. Satt just och funderade på vart man kan få tag på sid-fenor till en star board fish. Och jag undrar också vilka konsekvenser som blir om man sätter på dessa. Om det är någon som vet vart man får tag på fenorna och vad som händer om man sätter på dem, är jag mycket tacksam för svar.

På måndag blir det bannemej full MUST!

donpedro svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • surfen

Medlem
    19 september, 2003 vid 21:43

För en 15-18 år sen var det poppis med trusters. Hade ett par F2 som man kunde utrusta med det, det är till för att brädan inte ska bli så spinnout känslig vid vågridning och hopp + att det svarar bättre när du trycker till i svängen.
    Det kändes som om brädan aldrig ville släppa till helt utan kändes otroligt trög i vattnet…..Hör SP dom har säkert gammalt junk som ligger och skräpar i något hörn till en lättlurad surfare. grin.gif wink.gif

• matsb

Medlem
    20 september, 2003 vid 00:20

Halloj,
    Det var mkt poppis att ha Truster för mycket länge sen
    ( fanns även assymetriska… grin.gif-)som
    skulle ge en kortare sväng radie & att du inte skulle förlora greppet på vågtoppen.
    Sitter på ett par tro det eller EJ ett par heta Lipsticks (assymetriska), som var ett Stort märke när funboarden fanns i sin vagga…… grin.gif

Vad är det för Box du har??

Så kan jag gå och kika…

hadé
    mats

• anonym-anvandare

Medlem
    20 september, 2003 vid 09:31

Det ska vara FCS trusters. Har du ett par såna vore det fanemej fantastiskt. Jag är nämligen rätt sugen på att prova om det gör någon skillnad. Sen har jag en liten fråga va e SP för affär och var finns den?

• nordgren

Medlem
    20 september, 2003 vid 09:33

http://www.surfersparadise.nu

Surfaffär i Varberg.

• donpedro

Medlem
    20 september, 2003 vid 09:33

Svar till:

Det ska vara FCS trusters. Har du ett par såna vore det fanemej fantastiskt. Jag är nämligen rätt sugen på att prova om det gör någon skillnad. Sen har jag en liten fråga va e SP för affär och var finns den?

[/ QUOTE ]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Sidfenor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.