Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Simmer 03
-
Simmer 03
Publicerad av dr-masse på 5 februari, 2003 vid 09:41Råkade just se att http://www.simmersails.com är uppdaterad med komplett 03 linje.
Lite vinterinfo, bara.
Surfa På!
endy svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
När man går in på “contact” så kommer det upp head offices sweden & hawaii med en adress i halmstad, någon som har någon förklaring på detta? på local contacts är det ju en annan adress i varberg…
(antagligen är det sidan som känner av var man kommer ifrån, men “head office”?)
-
Kanske har med Tomas Persson att göra. Han är väl segeldesigner på Simmer. Fast jag vet inte om han har någon koppling till Halmstad (surfshopen).
Varbergsadressen har väl med Surfers Paradise och Markus Boman att göra. Han är väl delägare till Simmer på något vis.
Jag kanske är helt ute och cyklar.
Någon som vet får gärna korrigera uppgifterna/ Svarre
-
Tomas Persson bo där när han är i sverige. jag tror hans föräldrar bo där eller sånt. Hans företag är på denna adress registrerad.
Han designer seglar för olika företag – RRD, Simmer. och han är delägare i Simmer. -
TP Design (förut Sihab, tror jag) med Tomas Persson som ägare betalar för rätten till varumärket Simmer på någe vis. Därav kontor i Sverige och Halmstad.
Lokal kontakt i Sverige är generalagenten och det är Surfers Paradise (Surf Import Sweden) med de butiker som tillhör detta importsamarbete (Skidsport, Helgasjön).
Är ju lite kul med märken som har “svensk” anknytning – Simmer och AB+. Tycker i alla fall jag.
Så har jag fattat detta.
Surfa På!
-
Tomas Persson bor i stenhuggeriet (läs halmstad) så kontoret räknas nog som hans bostad.
Logga in för att svara.