Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Simmer Freezone 6.3 -02?

Taggad: ,

• Simmer Freezone 6.3 -02?

Publicerad av anonym-anvandare på 16 oktober, 2002 vid 20:32

Hej!

Jag undrar om det är någon som har synpunkter angående Simmer Freezone 6.3 02? Är det ett bra freestyle segel? Gör t ex NP bättre segel? (Jag tänkte ha det som största segel)
    Tacksam för svar…:-)

MVH Hugo

anonym-anvandare svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • svidde

Medlem
    17 oktober, 2002 vid 09:20

jag har ett freezone-01 6,7 och jag måste säga att det är fan det bästa seglet jag har ägt. jag tror inte att det är så stor skillnad på en 01 och en 02. det ända som skulle vara lite kass är att sömmarna skulle släpp men med tanke på hur ofta jag kör det så kan jag nog inte undgå det.. Jag kör mitt från 6 till 13 m/s och det funkar bra..

• sebbe

Medlem
    17 oktober, 2002 vid 15:15

Jag säljer en sån i kanon skick om du är intresserad.
    Det är i all fall ett super skönt segel som jag kan varmt rekommendera. Fick mycket bra resultat i franska Wind och tyska Surf förra året.
    Lätt, snabb i planning osv

Mitt finns i stockholm men åker till Varberg i helgen för SM om du är på västkusten?
    Pris: 2800 sek (använd 6 gg, som ny)

Sebastian
    0733 116846

• swe880

Medlem
    18 oktober, 2002 vid 16:00

tycker att neil prydes nya segel knäcker alla andra men simmer freezone e ett asbra segel! cool.gif cool.gif cool.gif smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 oktober, 2002 vid 16:40

6.3 -02 är ett kanonsegel tidig planing och bra tvist. vilket inte 01:an 6.3har

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Simmer Freezone 6.3 -02?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.