Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Simmer master

• voodoo

Medlem
    20 februari, 2001 vid 16:31

Jag seglar inte BARA i Västerås utan gör nog som de flesta som gillar vågor lyssnar på sjörapporter osv och väntar på kulingvarningar och låter det som ett säkert kort åker vi iväg antingen till V-berg el Rullsand!! Och en forward på plattvatten när masttoppen tar i ÄR verkligen en påfrestning för masten!!!!

vooodo wink.gif

• ola-h

Medlem
    20 februari, 2001 vid 19:47

Jag antar att du menar att en forward på plattvatten när mastet tar i BOTTEN är en påfrestning. Detta är ett vanligt problem i Hjälmaren, men Mälaren kanske är bättre….

Ola H.

• voodoo

Medlem
    20 februari, 2001 vid 20:14

Nej jag menar inte när masten tar i botten, jag menar när masten ”låser” sig i vattenytan efter man gått för rakt över!!

vooodo wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    20 februari, 2001 vid 20:48

nämen va duktig du är då lilla ponken….

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 19 svar februari 2001
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA